• Miss Blue

*^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)

Välkomna alla brudar som gifter sig den 23 augusti i år! Nu närmar sig sommaren och bröllop med stormsteg!!!!! Snart har vi nått målet brudar!!!!!!! Vi fortsätter väl i vår lilla tråd att diskutera och tipsa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-30 11:32
    Här är vi brudar som hänger här:
    Baccus 13:00 Göteborg
    Bröllpo2008 14:00 Malmö
    Miss Blue 15:00 Katrineholm
    Therece 15:00 Trelleborg
    Anna&Henrik 15:00 Östersund
    A wife to be 15:00 Hardeberga (S Sandby)
    Jenbor95 15:00 Malmö
    Hofsan 15:00 Eslöv
    LLJÖ 15:30 Sigtuna
    Nicolina2008 16:00 Vaxholm
    fru augusti 2008 16.00 Kungsbacka
    Voilen 16:30 Edsbyn

• Svar på tråden *^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)
  • nicolina2008

Miss Blue skrev 2008-04-21 08:06:46 följande:[citat]
    DJ är bokat!Det blir dyrare än vad vi räknat med, men å andra sidan behöver vi inte göra några låtlistor, kan överlåta hela ansvaret till någon som kan sin sak och bara njuta utav kvällen!!!

JA vad skönt att slippa det där... vi leta låtar för fullt och det är svårt att få ihop en bra blandning som ska passa alla mellan typ 22-65. Vad får ni betala?

• Miss Blue

Vi får betala 4000kr......
    Men vi kommer ångra oss om vi inte har bra musik hela kvällen, det känns viktigt för oss!

• nicolina2008

Våra ringar kommer på fredag! Längtar!!!

• Jenbor95

Hej! vi har oxå bokat dj nu... Han lät jättetrevlig och engagerad så det känns skönt.

Ville ju ha Take my breath away som utgångsmusik så jag letade lite på youtube och den var riktigt bra på piano så nu får det bli den om kyrkmusikern godkänner den Fixat noter och allt (klapp på huvudet).

Har idag också fixat en liten överraskning till mannen daagen innan bröllopet. Han ska få åka till Helsingborg och få en riktig rakning, med knivar och allt... Tycker att han också är värd lite omsorg. Hoppas bara att det håller till dan efter, men killen sa att det skulle inte vara några problem så jag litar på det

Känns som om detta har varit en bra fixar dag!

• nicolina2008

JAAAA! Är så glad! Var på intervju igår och nu ringde de och sa att jag fick jobbet!!! VAr lite orolig för mitt vik som jag har nu går ut på onsdag. Lite OT men jag är så glad!

• AnnaochHenrik
    nicolina2008 skrev 2008-04-23 08:36:29 följande:
    JAAAA! Är så glad! Var på intervju igår och nu ringde de och sa att jag fick jobbet!!! VAr lite orolig för mitt vik som jag har nu går ut på onsdag. Lite OT men jag är så glad!
    Å, vad kul! GRATTIS!
  • AnnaochHenrik

Jenbor95: Vilken lyxig överraskning till mannen! Det blir han säkert glad för!

• LLJÖ

Jenbor95: Låter jättemysigt för honom. Jag vill bara ge ett tips. Se till att hans hy klarar av den typen av rakning för jag har hört skräckexempel där mannen fått massa utslag och sår av det. Inte så kul på bröllopsdagen... Säkert inga problem men kolla upp det i alla fall.

• nicolina2008

Jag tänkte boka in anskiksbehndling samma vecka på en skola där elever utför behandlingen. De har även herransiksbehandling så vi kan gå båda två.

• nicolina2008

AnnaochHenrik skrev 2008-04-23 16:10:05 följande:

Å, vad kul! GRATTIS!
    Tack! Har gått på moln hela dagen! Börjar redan på måndag så det gick snabbt.
Svar på tråden *^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)