• Miss Blue

*^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)

Välkomna alla brudar som gifter sig den 23 augusti i år! Nu närmar sig sommaren och bröllop med stormsteg!!!!! Snart har vi nått målet brudar!!!!!!! Vi fortsätter väl i vår lilla tråd att diskutera och tipsa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-30 11:32
    Här är vi brudar som hänger här:
    Baccus 13:00 Göteborg
    Bröllpo2008 14:00 Malmö
    Miss Blue 15:00 Katrineholm
    Therece 15:00 Trelleborg
    Anna&Henrik 15:00 Östersund
    A wife to be 15:00 Hardeberga (S Sandby)
    Jenbor95 15:00 Malmö
    Hofsan 15:00 Eslöv
    LLJÖ 15:30 Sigtuna
    Nicolina2008 16:00 Vaxholm
    fru augusti 2008 16.00 Kungsbacka
    Voilen 16:30 Edsbyn

• Svar på tråden *^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)
  • Jenbor95

Vi gifter oss i S Sallerups kyrka i Malmö. Bor i Västerås men jag kommer från Malmö och har mesta familjen och vännerna där
    . Och det är en så söt liten kyrka.
    Har precis lyssnat på en psalm 791 som jag tyckte var väldigt fin. Får höra med blivande mannen

• Miss Blue

Jenbor95 - vilken psalm är 791??
    Jag är inte så hemma i psalmboken

• LLJÖ

Miss Blue: Du vet väl om att du är värdefull...

• Miss Blue

Åki doki!
    Den tror jag aldrig att jag hört faktiskt (är väl inte en så flitig besökare i kyrkbänken.. )

• Miss Blue

Shit det var spärrat från jobbet...synd för hemma har vi snigelmodem så man inte kan lyssna på sånt för den buffrar hela tiden....suck
    Men tack för tipset!

Förresten vad ska ni ha för ingångs och utgångslåt vid vigseln???

• Jenbor95

Miss Blue: Jadu, där har vi inte heller kommit så långt. Jag vill gärna ha Take my breath away( första låten vi dansade till) som utgångslåt men vet inte hur det skulle låta med orgel . Sen kommer mannen från Dalarna och det finns en jättefin brudmarsch från Dalarna som vi har pratat om. Får höra av prästen har att säga om det... Har ni bestämt något än?

• nicolina2008

Miss Blue: Idag fick jag Bröllopsboken : en fyll-i-bok för gästerna som jag skickade efter förra veckan. Den var inte så rolig så jag ska skicka tillbaka den.

Ska nog köpa en gästbok där man själv kan skriva några frågor som man vill att gästern ska besvara.

• Jenbor95

nicolina2008: Vad var det för typ av frågor i boken? Hade nämligen oxå tänkt beställa en sådan

Svar på tråden *^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)