• Miss Blue

*^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)

Välkomna alla brudar som gifter sig den 23 augusti i år! Nu närmar sig sommaren och bröllop med stormsteg!!!!! Snart har vi nått målet brudar!!!!!!! Vi fortsätter väl i vår lilla tråd att diskutera och tipsa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-30 11:32
    Här är vi brudar som hänger här:
    Baccus 13:00 Göteborg
    Bröllpo2008 14:00 Malmö
    Miss Blue 15:00 Katrineholm
    Therece 15:00 Trelleborg
    Anna&Henrik 15:00 Östersund
    A wife to be 15:00 Hardeberga (S Sandby)
    Jenbor95 15:00 Malmö
    Hofsan 15:00 Eslöv
    LLJÖ 15:30 Sigtuna
    Nicolina2008 16:00 Vaxholm
    fru augusti 2008 16.00 Kungsbacka
    Voilen 16:30 Edsbyn

• Svar på tråden *^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)
  • AnnaochHenrik

Brud 080823 skrev 2008-05-09 17:08:08 följande:

Men vi ska få minst lika fint väder.. ELLER HUR!!!
    Precis, det är ju beställt!
  • Jenbor95

Dansar soldansen varje dag Klart att vi oxå ska ha sånt här väder i augusti...

• AnnaochHenrik

Nu har jag varit duktig och gjort en massa bordsplaceringskort här på morgonen... Nu har jag varit duktig nog angående bröllopet och kan ligga ute i solen resten av dagen
    Har för övrigt beställt tandblekningskit idag också, insåg att tänderna kanske inte är så vita som man skulle önska inför bröllopsdagen... Det ska bli spännande att se resultatet! En kompis beställde därifrån och har fått jättefina vita tänder...
    Däremot ska jag vänta ett tag till innan jag börjar bleka, man ska inte dricka kaffe under behandlingen så jag väntar till semestern när man kan vara sur och trött för att man inte får kaffe utan att störa någon annan

• Miss Blue

Nu har vi bokat en solist till kyrkan!
    Känns urbra, hon är en glad amatör men jätteduktig. Kommer att bli jättefint i kyrkan Är såå glad!! Äntligen börjar bitar falla på plats efter så mycket strul med allt möjligt!

• nicolina2008

Idag fick vi vet vilken präst som ska viga oss. En kvinna. Hade hoppas på det. Hoppas hon är bra!

Ska träffa frisören på lördag och även spana in plaser där vi kan fotas.

Har även bokat in ansiksbehandling till både mig och killen veckan innan.

• Jenbor95

Idag har jag pratat med floristen, en jättetrevlig och engagerad tjej . Så himla svårt att beskriva vad man vill ha via telefon och mail men det gick ändå bra. Ska försöka träffa henne när vi är nere i Malmö till sommaren.

Vad ska ni ha för typ av buketter? Och blommor?

• nicolina2008

JenBor95: Har inte bestämt mig än men troligen rosor. Ska boka möte med florist inom kort.

• Jenbor95

Jag var också inne på rosor i början men nu har det svängt och nu är jag inne på att ha vita kallor med nåt grön i . Lite enkelt och stilrent (och kanske tråkigt...)

• nicolina2008

Det är jättefint med kallor! Jag har också funderat på det. Vi har limegrönt och rosa som färgtema så jag tänkte iallafall ha de färgerna i buketen. Just nu är det grönt som dominerar så då kanske buketen får bli mer rosa (så den inte försvinner )

Svar på tråden *^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)