• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • Stjärnis

Är ni bra på att rimma tjejer?

Jag kan behöva lite hjälp. Jag har tio stycken personer kvar att rimma på som jag inte känner så väl.

En tjej är från Dalarna och spelar fiol.. Står still i huvudet

Vi ska också ha Åsa Jinders Av längtan tilldig. Den är jättevacker!

• Långserud

Stjärnis: Min sambo är ej hejare på att rimma (iof brukar han vara det till jul, jag är apkass jag brukar hitta på och hålla på, inte alls duktig. Maila mig vad som ska rimmas så kan vi klura i å så mailar jag dig.

kram!

• Långserud

Vad är det med mej idag!?

Stjärnis: Han är EN hejare på att rimma...

För mkt stres på jobbet.. .

• Stjärnis

Långserud: Jag förstod vad du menade.. Det vore jättesnällt om han ville hjälpa till. Har knåpat ihop rim till nästan femtio gäster nu, så fanatsin börjar tryta

Tjejer, har ni tips på en bra ansiktscreme för torr/känslig hy?

• Amor Eterno

Hejsan tjejer!!

Vad ni skriver skall försöka få med allt...

31 maj: Kul med ballonger på jobbet :)

Aybee jag har sparat bilderna från en hemsida som hade bilder på deras kollektioner förra året skall se om jag har det på datorn hemma och e-mailar dem till dig :)

Astriden: Vilket bra tips på hårkur skall ta det, skall till hälsokosten idag!! :) Jag tittade på din blogg om vin uträkning vi har någorlunda samma :) En fråga bara var det danske kronor?? Det kanske stod på bloggen?

Stjärnis: Inte kul att vara hängig hoppas du tar vitamin C som hjälper lite på traven i att bli bättre. Vi är ca. 110 gäster men ca 20-30 st drycker inget, men räknar med dem och deras dryck går över till andra.

Så vi får se hur det blir med inköp av sprit!!

Jag har Estee Lauder serum + dag/natt creme.

• Astriden

Amor, allt i bloggen är i Skr.
    Jag räknade efter systembolagets tabell men plussade på lite.

• malinlars

Stjärnis: B-vitamin är bra för håret. Finns på apoteket. MItt hår harblivit mycket tjockare sen jag började äta pga mitt folacin brist jag hade i blodet. Ett B-vitamin även kallat folat el folsyra.

Va mycket ni har skrivit har inte riktigt hängt med nu känner jag! Har påsklov.. så även fr datorn tydligen!

Fikan i måndags.. helt borta från huvudet! Hoppas att det blir fler snart!

• malinlars

Nu är det klart att vi åker till Filippinerna i tre veckor den 14/7. Skall bli hur underbart som helst. Vi skall boka flygbiljetterna i Juni. Skall bli sååå underbart!

Var & provade menyn igår på Aschebergska. Satt för oss själva & fick in maten.. hur gott som helst. Gjorde några ändringar så att det blir som vi vill.. kocken var mycket tillmötesgående & det kommer bli hur bra som helst!

Nu har L bestämt sig.. han & bestmen + min pappa skall sy upp kostymer från en sida på Internet. Äntligen har han fått tummen ur & gjort något hahaha! Han är Rätt seg!!

Hittar inga skor!! Vill ha hela skor, alltså inte med öppen tå el häl. Satin som inte är krittvit & inte har för hög klack. Vart kan jag finna sådan skor???

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3