• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • Grund

Godmorgon alla underbara brudar!

Astriden: Det låter som en "du"-frisyr och jag är säker på att den är superfin! Skönt att jobba sista dagen nu. Sen kan du komma in i bröllopskänslan ordentligt, men glöm inte att slappna av och njut. *kram*

MrsD: Lycka till i matchen!!! Håller tummarna! När är tentan?

Vad roligt att skorna inte blev dyrare Amor, ska gå in och kolla in dem på hemsidan sedan. Säkert jättefina, jag tycker alla deras skor är fina.

Igår var jag och hämtade vigselringen!! Den var jättefin men är lite tjockare än vad min är så i eftermiddag ska jag gå till Jarl Sandin och fråga om de kan fixa detta för mig. Bra att den inte är betald än för funkar det inte så skickar jag tillbaka den, men det klart det kommer funka...men det är roligt att ha den här i handväskan

• Grund

malinlars: Vad skönt att ni är nöjda med maten. Kan tänka mig att det var spännande att få testa den. Det ser jag fram emot fast det blir nog i maj för vår del.

• Amor Eterno

God morgon tjejer!!

Astriden vad kul att ni kom fram till något bra :) Härligt att vara ledig innan bröllopet det lär behövas :)

Majsis vad var det du köpte för 41 kr frågar en nyfiken??

Grund: Vad roligt att du har ringen nu :) Men är den högre eller bredare? Tjockare..hm tror jag vet vad du menar, jag är ju lite trög i skallen. Det är underbart att kunna ha den och då och då tjuvkika på den

• Grund

Ringen är lika bred som min förlovningsring. Alltså om man tittar på handen när jag har dem på mig så ser det jättebra ut. Den är högre samt lite lite lite för stor så jag måste ändå minska den lite. Ni får hålla tummarna för mig att den går att fixa...

• Majsis2008

jag köpte en korsett på tradera, mrsd tyckte inte den var bra, så d var ett bra pris ifall den är dålig..

• Grund

Förresten, 5 nya bilder på facebook. Hann inte fler igår utan får fixa resten ikväll eller i helgen.

• 31 maj 2008

Halloj tjejer!

Gårdagens födelsedag var helt perfekt, älskar att fylla år. En massa fina och genomtänkta presenter, och M som lagade god middag till oss. Var hos frisören och slingade håret, och hon är så himla bra tycker jag. Pratade bröllopsuppsättning, och det känns som att hon förstår mig riktigt bra. Ska ha provuppsättning en vecka innan.

Härligt med sista arbetsdagen, Astriden! Kommer ni att hinna ta det lugnt något nästa vecka, eller är det hårdkörning ända till den 5:e? Jag funderar att boka massage för oss torsdagen innan bröllopet, kan tänka mig att man måste ta en stund för att varva ner. Passa på att njut av den här tiden nu, och säg till om ni vill ha hjälp med något!!!

• Grund

Nu finns bilder på ringen i galleriet

• Amor Eterno

Grund: Gud sååå fin den var bilden när du har båda på.. Vilken härlig bling bling... Hoppas det går att fixa som du vill på Jarl :)

31 Maj: Älskar oxå födelsedagar, kul när man får bra presenter..
    Tänkte oxå boka in massage till oss båda :)

Bra köp du gjorde majsis i så fall!!

Mrsd: tänkte på dig när jag såg detta: www.blomsteraktoren.se/index.php&task=view&id=40&Itemid=36

Musslor osv

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3