• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • stenbruden

Vi älskar barn, de är en gåva
    men ikväll får de stanna hemma och sova
    En lång middag med tal
    är inte deras förstahands val
    Så under denna vuxna akt
    har de roligare hos sin barnvakt
    Men om man bröstet måste amma
    får man givetvis följa med sin mamma

Detta skrev vi på våran inbjudan... Om någon vill kopiera är det bara att köra på

Hmm ja det där med hippa/sexa har man fått lite vibbar av redan.. Vissa har försagt sig lite vad gäller sexan men att jag inte får veta något(?) undra varför....? Ska vi plockas samtidigt tro, fått för mig att det är snart.. Konstigt när det är 3 månader kvar.

Idag är det jobb till kl. 3 sen ska jag hem och mysa i soffan!

• Majsis2008

hej tjejer, nu åker snön bort...så hoppas d e bättre väder nästa vecka nu...
    idag blir d surprise tjejmiddag...

• Långserud

Halloj!

Hoppas ni alla haft en bra lördag! Jag har precis vikit 90 A4 blad och skurit till det papper som ska klistras på framsidan.... Möe jobb med detta...

Surfat lite frisyrer, bordsplaceringar och dukningar men inte hittat ngt som jag fallit för. Hoppas på inspiration hos frissan snart men hur ska ni göra med bordsplaceringar och dukning?

Vad är tex. billiga blommor?

Kram!

• Långserud

Barba: Jag kan beställa från GoJane så de som vill ha:

Maila vad ni vill beställa så skickar jag iväg en beställning säg typ onsdag?

Kramen!

• CRISTAL

Ni som gifter er inom Carl Johans församling, har ni också fått inbjudan till St:Birgittas kapell den 6 april klockan 18.00 för att lyssna på bröllopsmusik?

Jag och Martin tänkte ta oss dit och hoppas på att några av våra andra vänner som jobbar inom församlingen inte är där just då. Bara en av dem som vet om att vi gifter oss än sålänge, skulle vara synd om vår lilla hemlis avslöjades.

Om ni fått inbjudan, ska ni dit?

• Majsis2008

hej hej tjejer....idag är jag trött, kom hem 4 inatt...segt...men men kul hade vi. Antar ni också haft en bra helg då det är tyst i tråden.

• malinlars

Cristal: Jag tänkte gå dit... L jobbar, så det är ju kul med sällskap! Har inte bestämt mig ännu.. har gått på bröllopskonsert innan, jättemysig verkligen.. i Nödinge kyrka. Men det är nog mysigare när det är i kyrkan som vi ska gifta oss i!!

• Amor Eterno

Hejsan tjejer!!

Hoppas ni haft en bra helg?? Själv var det träffa brorsbarnen och sedan parmiddag och utgång igår jättetrevligt.. sov till sent idag gottt...

Långserud det att klä glasen låter som en bra idé tsta på en först och se sedan hur det blir :)

Stenbruden titta med www.clipavance.se eller på götafrizzorna vid södra vägen, kan oxå tipsa om graham & sandra.
    Se om det är något för dig?? Säg till om du behöver fler tips!

Malinlars och Cristal kul med kyrkmusik inför bröllopet vi skall p vigseldag den 12 april i kungälvs kyrka.

• Majsis2008

nästa helg ska en killkompis till mig ta lite bilder på mig, lite snyggare bilder, inget i uderkläder eller nåt. Funderar på att sätta som i ett album sen och ge till min m2b i present...kan det uppskattas tror ni?

• Astriden

God morgon tjejer,
    nu skriver jag hemmifrån men morgonrock & frukosttv härligt!
    Kan ni fatta, denna vecka blir jag fru!!!!
    10:30 bär det av till frissan för att bli blondie gen,
    sen skall klänningen slutprovas i Mölnlycke & en playwood skiva skall inhandlas till bordsplaceringstavlan.
    Ikväll kommer tärnan från sthlm ner för att vara min bridezilla-slav hela veckan

hur har helgen varit & hur set dagen ut?

majsis,
    jag tror att det verkligen skulle uppskattas go for it!

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3