• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • Stjärnis

Hej tjejer!

Är hemma från jobbet idag, kom inte upp ur sängen i morse, var så trött och hade ont i huvudet! Jag sov till halv tolv, vilket jag aldrig tror har hänt tidigare ... När jag vaknade igen kände jag begynnande förkylningssymptom.

Jag blev så nyfiken på om man ska få betala eller få tillbaka och gick in på min deklaration men hittade inte några uppgifter på om man får tillbaka något. Vart ser man det?

• Stjärnis

Aha, nu hittade jag det..

Det var inte mycket jag skulle få tillbaka men jag ska göra en del reseavdrag också, så då blir det väl lite mer.

Majsis och Aybee: Trist med restskatter!!

Astriden: Vilken trist kommentar! Det är ju helt upp till honom att läsa din blogg eller inte.. Jag vet inte om jag hade kunnat hålla mig, utan sagt ngt dräpande

MrsD: Låter som en toppendag!

Stenbruden: Visst är det trist att de åkte ur. Min pappa och M2B håller på FBK och jag på Frölunda så du kan tänka dig hur det lät i tv-soffan i lördags

• Amor Eterno

Halloj tjejer!!

Väntar ivrigt på att få komma hem och titta genom min hemma dator vad det blir för min del!!

Sedan har jag bestämmt att jag skall sälja min lilla bil min skoda felicia ifrån 99. Underbar att köra och inga fel på det problemet är att jag bara kör den kanske 1 gång i veckan och det är onödigt att ha den ståendes hemma nu när jag åker buss till stan, köpte den när jag flög för Fly Me 1 månad innan konkursen!!! Blääää.

Men om någon är intresserad eller känner någon som behöver en liten bil så hojta till! Gud nu blev det en annons känns det som

• Amor Eterno

Hejsan tjejer!

Hemma nu och skall in på skatteverket, men vart ser man deklartionen?

• Amor Eterno

Nej jag har sett!!!!!!!

Få tillbaka 10501 kr Gud såååååååå skönt!!!

Vilken underbar dag :)

• stenbruden

MrsD - Jag förstår precis hur du känner med din pappa. Man kan ju undra hur folk resonerar ibland, bara för att det är bröllop som Astriden skrev.. Inte konstigt att de flesta blir en bridezilla tillslut, kommer nog jag bli Vi har ett annat slags problem.. dels familjen som ni vet och nu har ett par i kompisgänget blivit osams och drar till med att "det var sista gången jag visar mig på samma fest som han". Tack för den liksom, vägrar ju självklart välja men man vill ju att båda kommer.

Vilken underbar dag du verkar ha haft annars

Amor - whiiiiiihaaa vilken jackpot med deklarationen. Jag kan inte kolla min, har ingen e leg..

Stjärnis - Nä fyyy vilket sällskap du hade stackare Blev det fullständig mobbing sen när det var avgjort kan jag tänka mig...
    Min m2b är jätte förkyld så det går nog lite sånt nu, fler på jobbet... Man är ju inte van vid vinter Hoppas du känner dig bättre snart!

Aybee - kan ingen guldsmed Men det var väl andra här som hade kontakter?

• mrsD

stenbruden - har samma problem, både i kompiskrets o familj. men sa till båda att om de sjunker så lågt att kan de inte hålla sams EN kväll för vår skull så behöver ingen av dem komma. punkt slut!
    Man får va hård *s*

Oj, vi trodde d inte alls skulle komma många barn på FILMTAJM (satte upp lapparna igår) men d kom 25 kids!!! succé kan man säga! *s*

Stjärnis - många som e sjuka nu! krya på dig *skickar varm soppa genom bredbandet*

• carinokenneth

stenbruden: har du internet bank? om ja så kan du beställa e leg där på någon minut.
    Jättelätt.

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3