• Virvel

080809 del 3

Nu är det dags att starta upp del tre för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Den stora dagen närmar sig sakta men säkert och snart så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 11:54
    Här är alla vi som gifter oss augusti 080809 i år

Skriv gärna ert nick, datum och vart ni bor i landet

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2910147.html

• Svar på tråden 080809 del 3
  • blivandefrularsed

Ja, ju tidigare desto bättre. Så dom sitter som en smäck på den stora dagen =)

• bridesilly

Jag har stått i mina skor så ofta under provningar av klänningen så dom känns redan sköna. Fast sen har jag ju bara 2-3 cm klack också

• 2008-08-09

Då kanske jag kan börja gå lite i mina jag också då. Det är ju snart bara 5 månader kvar ju!!

• bridesilly

tycker ni tiden går sakta eller fort?

Själv tycker jag tiden rusar iväg alldeles för fort

• 2008-08-09
    bridesilly skrev 2008-02-29 21:33:00 följande:
    tycker ni tiden går sakta eller fort? Själv tycker jag tiden rusar iväg alldeles för fort
    Nja, alltså ganska sakta nu egentligen...bara för att det är en massa saker jag går och väntar på att ta tag i.
    Vill att det ska bli typ maj nu, för då blir det lite fart!
  • bridesilly

Visserligen så är vi rätt så långt fram i planeringen och har mycket klart, så igentligen har vi ingen panik men tiden rusar iväg alldeles för fort ändå.

• blivandefrularsed

tycker det är lite småtrist just nu, inte så mycket planering på gång och ja, grått..

• Nufsan

Bröllopet snurrar i mina tankar dygnet runt T o m drömmer hela tiden om det, hihi.

blivandefrularsed skrev 2008-02-29 21:38:37 följande:
    tycker det är lite småtrist just nu, inte så mycket planering på gång och ja, grått..
  • blivandefrularsed
    Nufsan skrev 2008-02-29 21:55:12 följande:
    Bröllopet snurrar i mina tankar dygnet runt T o m drömmer hela tiden om det, hihi.
    Gör iofs jag med, men vardagen är så grå...
Svar på tråden 080809 del 3