• Virvel

080809 del 3

Nu är det dags att starta upp del tre för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Den stora dagen närmar sig sakta men säkert och snart så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 11:54
    Här är alla vi som gifter oss augusti 080809 i år

Skriv gärna ert nick, datum och vart ni bor i landet

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2910147.html

• Svar på tråden 080809 del 3
  • bridesilly

Pysslar ni något till bröllopet? Jag har gjort placeringskort och har nyss beställt grejer för att kunna göra en ask till grattis kort och presentkort (om vi får några)

• cindell

Håller på med det sista inför att skicka inbjudningskorten. Annars så är det ganska lugnt på just pysslingsfronten. Gör du placeringskorten innan du vet vilka som kommer?

• bridesilly

Ja jag har gjort korten men inte skrivit några namn på, namnen skrivs för hand sedan

cindell skrev 2008-03-01 21:57:15 följande:
    Håller på med det sista inför att skicka inbjudningskorten. Annars så är det ganska lugnt på just pysslingsfronten. Gör du placeringskorten innan du vet vilka som kommer?
  • Nufsan

Nu har jag fått reda på att ytterligare en person inte har fått inbjudan, SUCK! Får ta listan och börja pricka av dem som vi vet har fått.. Så jävla tråkigt!!

• AoM

Jag är rädd att våra inbjudningar inte har kommit fram till alla. Vet att den inte har kommit fram till min blivandes farmor.

• kalevala

åhhhhhhhhh....jag är oxå rädd att inte alla fått , för vissa borde verkligen ringt.............

• AoM

Ja precis, den där känslan man har av att vissa verkligen borde ha ringt!! Saknar fortfarande ngr sådana samtal!!

• cindell

Jag blir så nervös när jag läser era inbjudningsproblem. Vi lade våra på lådan idag! Äntligen Hoppas verkligen inte att vi får samma problem som ni.

• BettyB

Tjoho! Jag ska också gifta mig 080809! Vi ska gifta oss borgerligt på en herrgård med ca 60 gäster närvarande. Efter vigseln har vi festen på samma plats.

Vi skickade ut inbjudningarna i förra veckan.

Svar på tråden 080809 del 3