• Virvel

080809 del 3

Nu är det dags att starta upp del tre för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Den stora dagen närmar sig sakta men säkert och snart så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 11:54
    Här är alla vi som gifter oss augusti 080809 i år

Skriv gärna ert nick, datum och vart ni bor i landet

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2910147.html

• Svar på tråden 080809 del 3
  • bridesilly

Va kul att det är så många som ska gifta sig samma datum. Hur många inlägg tror ni det blir veckan innan på den här tråden?

• Nufsan

Hihi, det lär nog bli en hel del

bridesilly skrev 2008-02-29 14:05:32 följande:
    Va kul att det är så många som ska gifta sig samma datum. Hur många inlägg tror ni det blir veckan innan på den här tråden?
  • Nufsan

Finns det nån lista som vi skrivit in oss på tidigare?

• bridesilly

Tror inte att vi har gjort någon lista för den här tråden men det måste vara ganska många det handlar om hursomhelst

• AoM

ååååh gud! På tal om dumma frågor kring inbjudningarna...

Som ni vet har vi problem med att enkelrummen nu är slut och vi har fortfarande 10-12 singlar som inte har bokat rum. Och bokar de ett dubbelrum var så kommer inte rummen räcka åt paren. Ser man till sängplatser så räcker det åt alla.

Så, igår pratade jag min systerdotter om problemet (hon kommer ensam) och hon föreslog att hon ju kunde dela rum med en kompis till mig som hon har träffat flera gånger. Perfekt tyckte jag och skickade genast ett mail till kompisen för att höra vad hon tyckte om förslaget.

Nu har hon svarat på mailet... Och jisses!!
    Hon svarade att hon trodde hon skulle dela rum med hennes ex!! Som vi inte har bjudit!! Han är en högst otrevlig karl som har behandlat henne FRUKTANSVÄRT illa (misshandel), han är en urusel pappa åt deras två gemensamma flickor (båda är under tre år).
    Hur i ##### kan hon tro att han var bjuden???? Jag som firade när de gjorde slut?!?!?!

Jisses. Vet inte vad jag ska svara på hennes mail. Hon vet vad jag tycker om hennes ex.

Bridezilla-varning på mig snart?

• cindell

Han kanske bara vill titta på cermonin....???????????????? Nej men seriöst. Har du typ fått alla konstiga svar eller frågor på dina inbjudningar? Börjar fundera på om jag ska skriva med ett ps. dumma frågor kan ni behålla för er själva!

• AoM

Det är den dummaste frågan/kommentaren jag har fått. Förstår inte hur hon kan tro att hennes ex, som hon gjorde slut med förra året, skulle vara bjuden. Speciellt när hon vet att jag vet om att han misshandlade henne.

Nej jag måste nog svara på hennes mail, vet bara inte hur jag ska formulera mig.

• bridesilly

Men vad äääär det för fel när man inte förstår att bara det som är bjudna är det som ÄR BJUDNA?? Jag skulle inte be att få ta med mig en extra gäst men tydligen så tänker inte alla så!?!?!

Svar på tråden 080809 del 3