• Virvel

080809 del 3

Nu är det dags att starta upp del tre för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Den stora dagen närmar sig sakta men säkert och snart så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 11:54
    Här är alla vi som gifter oss augusti 080809 i år

Skriv gärna ert nick, datum och vart ni bor i landet

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2910147.html

• Svar på tråden 080809 del 3
  • AoM

Ja och hur kan man utgå från att den karl som misshandlat en under flera månader skulle vara bjuden??? Alltså, inte misshandlat bruden utan gästen som vill ha med honom. :)

• AoM

Säg att ni hade varit sambo med en karl som misshandlat er både fysiskt och psykiskt (speciellt mycket psykiskt) och som ni äntligen har blivit fri från. Skulle ni då vilja ha med honom på ett bröllop????

• AoM

Jag tror att det är just detta som gör mig galen, inte att ngn ville ha med en extra gäst, utan att det är just honom hon vill ha med.

Åååh.

AoM skrev 2008-02-29 19:03:32 följande:
    Säg att ni hade varit sambo med en karl som misshandlat er både fysiskt och psykiskt (speciellt mycket psykiskt) och som ni äntligen har blivit fri från. Skulle ni då vilja ha med honom på ett bröllop????
  • TyresöBrud

Va kul med så många nya i tråden. Själv har jag fastnat i skoträsket. Det är så svårt ju... Hittade de perfekta skorna Rosie o Donell från Hasall frågade om priset 2995. Helt galet, är det pesetas eller? Men nu jämför jag ju alla andra skor med dessa perfekta! Skit också att de var så dyra!

• Nufsan

Jisses och jag bävar för att köpa ett par skor för typ 1000kr

TyresöBrud skrev 2008-02-29 19:59:35 följande:
    Va kul med så många nya i tråden. Själv har jag fastnat i skoträsket. Det är så svårt ju... Hittade de perfekta skorna Rosie o Donell från Hasall frågade om priset 2995. Helt galet, är det pesetas eller? Men nu jämför jag ju alla andra skor med dessa perfekta! Skit också att de var så dyra!
  • TyresöBrud

Jag ska inta köpa dom, tyvärr. För mig är det för mycket för ett par skor, men hur ska jag kunna hitta ett par lika fina

• nilia

AoM:
    Åhhhh hu vilken jobbigt sits.. hoppas att det löser sig! Din vän borde ju bli glad över att slippa sitt ex om han har varit en sån gris!

Tyresöbrud:
    Mina skor kostade 1500, mycket pengar men de kändes sååå bra! Jättesköna och enkla och fina! Jag kan inte ha med för mkt klack eftersom min darling och jag är lika långa. Men jag brukar inte lägga så mkt pengar på skor men de gick inte att gå ifrån butiken utan dem! Hoppas det dyker upp några andra fiiina skor till dina fossingar!

• blivandefrularsed

AoM

Ja, vad tänker hon på? Du måste förklara för henne att BARA hon är bjuden. Kanske har exet fått reda på det och trycker på henne, man vet ju inte, han kansek fortfarande har någon slags makt...

Tyresöbrud
    Har inte börjat kolla på skor men det känns lite jobbigt. Dom måste vara bekväma och jag vill gärna kunna använda dom igen, dvs inte för "brudaktiga" men ändå tillräckligt fina för min underbara klänning. Hoppas det kommer skor till våren som passar min smak.

• bridesilly

Mina skor va så billiga så. De vita med rosett från din sko i somras. Såååå söta. i love them

• 2008-08-09

När börjar ni gå in era skor? Jag funderar på att börja gå omkring i dom lite här hemma redan nu, jag har väldigt lätt för att få skavsår av nya skor nämligen..

Svar på tråden 080809 del 3