• Lilla Puh78

Juni 2008 Del 3

Såg att ni noterat att tråden snart tar slut. Så här kommer nästa. Mindre än 6 månader kvar...

Hur långt har alla hunnit? Vem har köpt klänning? Vem har smält ner guld till ringar? Och framförallt, vem gifter sig när? Det och mycket annat i förra tråden...

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2556081-52.html

• Svar på tråden Juni 2008 Del 3
  • Bellanote

hos min frisör så ingår bubblet i priset plus maten så jag behöver inte tänka på det innan där utan det tar de hand om.. men visst någon cider till vore ju inte fel..

• BlivandeFruJohansson

Ska ha me mina systrar till frissan, en av dom är tärna och den andra är värdinnan på festen. Ska fixa räksmörgåsar och cider till så vi står oss under fm Men tror inte ja kommer äta nått..

• Monken

Oo, smart ide med räksmörgåsar!! Även om man inte är hungrig kan man nog alltid få ner några tuggor räkor! Den iden ska jag komma ihåg!

Jag och en av mina tärnor var runt på stan igår och hon gav ett diadem till mig som present. Jag blev såå glad!! Sen köpte jag även ett jättesött strumpeband. Ytterligare ett par saker att bocka av från listan...

• BlivandeFruJohansson

Ska me ha ett strumpeband, ett blått Men har fått några hintar om att ja inte ska köpa de Kanske får en present på möhippan Vet att ja kommer få en, för gav en till min syster som absolut inte ville ha en.. Men hon fick en snäll! Gokart. massage, middag och en utekväll, så hon va jättenöjd.

• Bellanote

jag fick ett strupeband när jag köpte klänningen och den är det blått i.. Så jag behöver inte..

jo här har ni mina Något:

Lånat: Korsett också gammal
    Gammalt: Klänningen (var uthyrnings klänningn innan)
    Blått: Strumpeband
    Nytt: Skorna

• Monken

Ja, detta med Något blir lite klurigt... Min tärna skojade om att jag skulle få låna hennes gamla (blåa) smurf att ha i brudväskan... Nytt har man ju!

• misstrixie
    Monken skrev 2008-03-15 12:17:32 följande:
    Min tärna skojade om att jag skulle få låna hennes gamla (blåa) smurf att ha i brudväskan...
  • Silva79

Nu har vi varit i Göteborg och träffat tjejen som ska göra våra vigselringar, tror det kommer att bli riktigt bra. Så spännande :)

Kommer få dom runt 20 maj så att vi har chans att skicka tillbaka dom för ev ändring innan bröllopet den 5 Juni.

• BlivandeFruJohansson

Vi ska hämta våra ringar den 28 april *LÄNGTAR*
    Min något är:

Nytt: Väska
    Blått: Strumpeband
    Gammalt: Klänningen
    Lånat: Pärlörhängen

• Lilla Puh78

*pust* Den här veckan har inte varit att leka med. Helt galet på jobbet! Har iaf hunnit boka vår catering nu så ska bara hitta en tid då vi kan åka iväg till festlokalen och titta på köket, diskutera detaljerna på menyn osv.

Mitt något:

Nytt: Klänning, skor
    Blått: Strumpeband (som alla andra ) och ev en blå blomma i buketten.
    Lånat: ?
    Gammalt: Tror jag kör på en "gammal" bh (Ja, den är alltså inte nyköpt till bröllopet iaf) men sen blir det väl byte på hotellet.

Har ni börjat göra era bröllopsprogram än? Behöver verkligen komma igång med det... Hur gör ni med låtar och sånt? Tror jag ska fråga brorsan hur de gjorde på deras bröllop. Sen tänkte vi skriva en liten rad om varje gäst, men då måste jag nästan börja nu och sen ta bort de som tackar nej efterhand. Svårast är ju respektive som man inte känner...
    M2b svensexa är på G. Jag har fått veta datum, men inte mer än så. Hoppas de inte är elaka mot honom. Litar inte riktigt på hans best-man i det fallet. Han kan verkligen hitta på vad som helst... Sen funderar jag på min möhippa oxå. När den blir, vad de tänker hitta på etc. Måste ju veta lite så man är nyrakad och fräsh.

Svar på tråden Juni 2008 Del 3