• Lilla Puh78

Juni 2008 Del 3

Såg att ni noterat att tråden snart tar slut. Så här kommer nästa. Mindre än 6 månader kvar...

Hur långt har alla hunnit? Vem har köpt klänning? Vem har smält ner guld till ringar? Och framförallt, vem gifter sig när? Det och mycket annat i förra tråden...

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2556081-52.html

• Svar på tråden Juni 2008 Del 3
  • dimma

Ok. Ni var inte så snabba på att svara här inte! Då tala jag om för er att
    - jag har beställt klänning. woho. ångest. en kik blev det.
    - jag har beställt ring till mig, sambon likaså. total dödsångest. har man inte problem så skaffar man sig. for åt alla möjliga håll, men det slutade med en klassisk 7-stens allians från Strömdahls, med Wranges 25%rabbatt. nöjd.
    - sambon har bytt efternamn i dagarna. han är nöjd.
    - har mailat med vigselförättaren och fått ett exempel på ceremoni. valt ut dikter vi vill ha. nu ska det bara sättas ihop till en vacker helhet. ingen ångest.
    - funderat på vad vi vill göra under dagen B och planerat lite grovt. börjar med att flyga varmluftsballong i gryningen. ingen ångest här - jag tror att det kommer bli en riktigt rolig dag!

Nu mår jag bättre.

• Bellanote

dimma jo berätta bara fast lite sent av mig.

• dimma

Tack Bellanote. Inte hade jag klarat av att vänta i över en kvart!

• Bellanote

nej det är ju en hel livstid i hund år så.

• Monken

dimma, välkommen!!

Skrev ut vigselprogrammet idag och det blev ganska bra... tog med hela psalmerna med de verser vi ska ha med och det blev inte alls plottrigt.

• 20080614

Monken: Vad ska ni har för format på era vigselprogram?

• Lilla Puh78

dimma: Inte så många som hinner svara på en minut. Välkommen! Själv önskar jag att vi kunnat hålla vårat hemligt åtminstone för vissa, men så blev det inte...

Nu har jag lagt ut bild på mina skor i galleriet. Bara slöja och tiara kvar. Fundrar på att köpa en enkel slöja utan kam (ska nog sätta in den i håret tror jag) och sen själv sy fast pärlor/stenar som passar med dem i klänningen. Sen ska jag hitta en tiara som passar bra till.

• misstrixie

Lilla Puh78 skrev 2008-03-07 11:31:42 följande:

Fundrar på att köpa en enkel slöja utan kam (ska nog sätta in den i håret tror jag) och sen själv sy fast pärlor/stenar som passar med dem i klänningen. Sen ska jag hitta en tiara som passar bra till.
    Kika på Tradera om du letar tiara, jag blev förvånad över hur mycket fint det fanns där.
  • Monken

Lillapuh, jättesnygga skor!! Helt lagom klack!

20080614, vi ska ha vanliga A4 vikta på mitten i liggande. Eller... så ska vi halvera dem. Ha A5 vikta på mitten. Om det inte blir för plottrigt.

• misstrixie

Har hämtat ut mina skor och de är jättesuperfina! Perfekt klackhöjd, lagom vidd så jag kommer inte att behöva gå in dem särskilt mycket och de är sååå nätta och söta... Jag är grymt nöjd. 149 väl använda kronor, haha.

Svar på tråden Juni 2008 Del 3