• Lilla Puh78

Juni 2008 Del 3

Såg att ni noterat att tråden snart tar slut. Så här kommer nästa. Mindre än 6 månader kvar...

Hur långt har alla hunnit? Vem har köpt klänning? Vem har smält ner guld till ringar? Och framförallt, vem gifter sig när? Det och mycket annat i förra tråden...

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2556081-52.html

• Svar på tråden Juni 2008 Del 3
  • BlivandeFruJohansson

Fick igår hem papprena om hindersprövningen och mitt namnbyte Dom var helt godkända, så nu är de klart! Skönt!

• Monken

Vår hindersprövning och namt byte finns också klart här hemma och bara väntar... Igår beställde vi tärnklänningar. Skönt att ha även det avklarat!

Hittade en liten diskret lista på vad man ska tänka på inför dagen B...

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2663784-1.html

• misstrixie

Gahh, jag får bara ångest av den där listan...

• Monken

Ja, jag trodde allt handlade om att ha en underbart fantastisk dag och att inte bekymra sig för något... också fanns det 1000 nya saker att bekymra sig för.

• misstrixie

Har just lagt upp "riktiga" bilder på skor och tiara, förresten. Försökte få en bra bild av slöjan också fast det är svårt, ser bara ut som ett enda stort moln hur jag än gör.

• Bellanote

silva ska du ha Camilla med?? i sådana fall är du 3 nu med mig som jag vet har bokat henne..

• misstrixie
    Monken skrev 2008-03-11 15:46:42 följande:
    Ja, jag trodde allt handlade om att ha en underbart fantastisk dag och att inte bekymra sig för något... också fanns det 1000 nya saker att bekymra sig för.
    Eller hur... någon frågade mig hur det känns inför bröllopet, om jag kan jämföra det med någon annan känsla. Och det enda jag kom på är att det känns som när jag skulle ta studenten fast ungefär fem miljoner gånger större och pirrigare.
  • Monken

Mycket vackra, både skorna och tiaran!! Var har du köpt tiaran?

misstrixie skrev 2008-03-11 16:03:26 följande:
    Har just lagt upp "riktiga" bilder på skor och tiara, förresten. Försökte få en bra bild av slöjan också fast det är svårt, ser bara ut som ett enda stort moln hur jag än gör.
  • misstrixie
    Monken skrev 2008-03-11 16:30:40 följande:
    Mycket vackra, både skorna och tiaran!! Var har du köpt tiaran?
    Tack! Tiaran köpte jag på Tradera.
  • Monken

Titta vad jag hittade, visst är den fin! Tål att funderas på...

www.perfectbride.se/fullview~2.html?files/T-587.JPG&%3cp%3e%0d%0aArt%3a+T-587%0d%0a%3c%2fp%3e%0d%0a%3cp%3e%0d%0aPris%3a+390%3a-+%0d%0a%3c%2fp%3e%0d%0a

Svar på tråden Juni 2008 Del 3