• Lilla Puh78

Juni 2008 Del 3

Såg att ni noterat att tråden snart tar slut. Så här kommer nästa. Mindre än 6 månader kvar...

Hur långt har alla hunnit? Vem har köpt klänning? Vem har smält ner guld till ringar? Och framförallt, vem gifter sig när? Det och mycket annat i förra tråden...

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2556081-52.html

• Svar på tråden Juni 2008 Del 3
  • Silva79

Japp, vi ska ha camilla :) Hon sa att hon bokat dig, mig och två tjejer till. Har du träffat henne ännu?

Bellanote skrev 2008-03-11 16:19:33 följande:
    silva ska du ha Camilla med?? i sådana fall är du 3 nu med mig som jag vet har bokat henne..
  • Bellanote

Jag har träffat henne fast inte för fotografering, var och handla p åden mack hon jobbar och min sambo betalade och hans efternamn är ju lite ovanligt så hon frågade om jag var stina och det är jag ju. Hon är jätte trevlig så ångrar inte det valet alls. Ska träffa henne snart så fort vi flyttat upp nästa vecka då vi bo i staden igen, just nu bor vi i ronneby. maddemagnus ha träffat henne och kollat hennes alster och hon är jätte nöjd med henne med så tror bilderna kommer bli jätte bra.

• Silva79

Det tror jag med, dom bilder jag sett är jättefina. Ska hon vara med er hela dagen/kvällen?

Bellanote skrev 2008-03-11 18:53:09 följande:
    Jag har träffat henne fast inte för fotografering, var och handla p åden mack hon jobbar och min sambo betalade och hans efternamn är ju lite ovanligt så hon frågade om jag var stina och det är jag ju. Hon är jätte trevlig så ångrar inte det valet alls. Ska träffa henne snart så fort vi flyttat upp nästa vecka då vi bo i staden igen, just nu bor vi i ronneby. maddemagnus ha träffat henne och kollat hennes alster och hon är jätte nöjd med henne med så tror bilderna kommer bli jätte bra.
  • Bellanote

Ja hon blir med oss hela dagen, hela kvällen sen vet jag inte det kommer vi överens om senare.

• Monken

Igår var vi och pratade med värdshuset där vi ska ha vår fest. Vi träffade dem i höstas och fick offert och så, men nu var det dags för en träff där vi spikade lite tidsplaner och så. Det var sååå mysigt att sitta där och prata om var bilen kommer körandes med oss i, vilka bord vi ska ha och så!

• Bellanote

Monken man blilr så halv nervös efter såna samtal för det känns mer merkligt då ..

• Monken

Ja, tänk, undrar hur nervös man kommer att vara på Dagen...

• Bellanote

Monken jag är glad att jag får champagne hos frisören redan så man är lite halv lullig i kyrkan sen..

• Monken
    Jasså minsann... Själv har jag nog planerat att festa loss på Cider till en början och spara det "tyngre" bubblet till senare. Jag blir så lätt lite väl fnissig av just Champagne... Jag kommer att vara "ensam" hos frissan och åka till mina tärnor efter det. Tyckte först att de kanske skulle vara med mig, men kom sedan på att eftersom de inte ska fixa håret där blir det ju bara slöseri med tid.
Svar på tråden Juni 2008 Del 3