Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
Englali
Fillifjonkan: Vad är det för bilder?? Ja vill också se!!
NU finns bilden i mitt galleri men tänk bort tomten och den fula fläkten;)
Englali
Fillifjonkan: Vad är det för bilder?? Ja vill också se!!
NU finns bilden i mitt galleri men tänk bort tomten och den fula fläkten;)
jag har även en användare på familjeliv där jag lagt uppp bilder på huset casper20051121
god morgon!!!! jag var till min storebror och berättade nyheten och frågade om de vill vara värdpar på bröllopet och jag bad dem fundera på saken men jag hoppas att de tackar ja jag vet inte annars vem jag ska fråga......
räknade ut att vi firar 5 år nu i mars men vet ej datum??? förlovning 2 år 31 mars det vet jag iallafall;)
ÅÅÅ jag pratade just med en kompis lillasyster som är frisör om hon skulle kunna fixa frisyr hon skulle kolla hur hon hade det jag hoppas hoppas har bokat sminkning via en kompis så det blir förhoppningsvis inte så dyrt.....jag måste bara samla på mig lite bilder på hur jag vill ha håret är inne på att våga håret göra lite slarvig uppsättning ev en tiara tror det skulle passa stilen till klänningen vad tror ni?? finns även en bild på mig i galleriet
hmm va kul med nytt hus med gud vad dyrt det är lite prisskillnader i landet.....
ett nyckelfärdigt ligger nog på samma pris vi bor i umeå eller rättare sagt några mil utanför men ska man bygga nytt så får man nog betala 1-2 miljoner men vi gav 660 tusen för vårt hus 40 hektar skog/mark till fastigheten huset är på 245kvm byggt på 50 talet.....
jo det är bra sjukt mina kusiner bor i skåne och de tittade för fullt på hus och de slutade allt på över tre miljoner på budgivningarna och när man såg bilder på husen så var det bara att styra ut allt i princip de hittade tillslut ett hus som de gav 2,2 för ett rep objekt.....
jag har börjat att fundera på vigseln jag oxå jag har bokat en solist som ska sjunga tror det blir två sånger sen har jag kollat lite på psalmer och det blir väl en trad sommar psalm
kommer nog att vika ett A4 på mitten samma emblem som i inbjudningarna dvs samma som jag har här brudparet i blomkransen kommer ärven att ha samma i häftena vi borden där det kommer att stå meny och lite anna kuriosa