Inlägg från: Filifjonkan2 |Visa alla inlägg
  • Filifjonkan2

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

jag köpte ett pilgrims halsband, två vita blommor och en pärla längst ner.... fanns en med ytterligare en blomma var lite rädd att den skulle hänga ner för långt så nu har jag lite beslutsångest om jag ändå inte skulle byta till det längre.....

• Filifjonkan2

fy jag lider med dig pumpkin inte roligt när man blir överraskad med sånt som man verkligen inte vill bli överraskad med....

• Filifjonkan2

silver...;) jo jag är ett litet yrväder när det gäller att förklara och beskriva ;)

• Filifjonkan2

hej hej jag har bara hört positiva saker om menskoppen men det låter lite läskigt i mina öron men de som testat har varmt rekomenderat men jag är väl lite feg ;)

• Filifjonkan2

grattis sommarliv va kul med en liten ..... själv är jag jätte sugen på en till men vi får se....

• Filifjonkan2

på torsdag har jag fått tid att sy till klänningen, har köpt allt till så det fattas bara en tiara nu.... ska bli skönt att bocka av det.... hoppas bara att jag håller figuren lika fram till i sommar ;)

• Filifjonkan2

grattis på födelsedagen flamora

• Filifjonkan2

ååå jag var och sydde till klänningen eller de nålade till den och ska sy till den och slutnotan blir 950 kr GRRR det hade jag inte räknat med jag trodde att det ingick i priset när jag köpte klänningen men det är bara att betala och se glad ut......

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.