Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
skulle bli till karla 3
skulle bli till karla 3
funkar inte gaggagagag
här är det vinter snön faller har snöat hela helgen, har haft besök från sundsvall i helgen och de var hel chockade över att vi har vinter;)
hej hej... är hos mina föräldrar på mitt och C sportlov...skummade igenom vad som skrivits sen jag sist var in..... jag provade anna skippers matsmältningsraket.... tyckte att den fungerade jag gick ner i vikt...men det är ju en varning det smakar fn....har receptet hemma så jag kan lägga in det när jag kommer hem till helgen...... man ska ta en tesked före måltiderna
förresten fick ett mess av tjejen som skulle fixa min frisyr och hon backade ur hon hade semester då och ville inte boka upp sig eftersom hon inte visste så här långt före om det skulle hända någe annat så nu är jag på jakt efter en ny frisör tur att dettta hände nu och inte i maj juni.....
hej hej... nu har jag äntligen hittat hem har varit på resande fotsambon har haft flunsan så jag flydde hemifrån.... har det hänt någe speciellt senaste veckan.......
här kommer anna skippers matsmältnings raket....
1tsk malen ingefära
1 tsk gurkmeja
2 tsk pressad citron
en knivsudd cayennpeppar
2 tsk vatten
1 msk honung
ta en tsk av blandningen före lunch och middag
kan förvaras i kylskåp i 3 dagar
VARNING!!!! smakar hua men jag tyckte att jag fick resultat...
ååå jag tror att jag har hittat min frisyr jag blev så frälst har mailat länken till hon som ska fixa frisyren om den skulle passa mig....www.brollopsguiden.se/galleriet/frisyr.php
den från nr2 2006 andra bilden
hmm ja jag har inte bestämt mig om jag ska ha tiara.... då blir dn inte så hög