Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
då måste ni se denna
då måste ni se denna
jo det är inte riktigt jag heller men just därför skulle det vara ganska coolt att göra en sån grej som är helt off liksom
visst är det kul med barn som gömmer saker C är expert på att gömma telefonen, tv dosan nycklar mm frågar man vart det är får man bara bort och en axelryckning ser jätte sött ut men man blir lite frustrerad när man letar och letar och INTE hittar han har gömt en mobiltele som vi ej har hittat var ca ett halvår sen...... helt bortblåst.....
haha ja roliga är dom hoppas du hittar boxer kortet....
vilken tur... ja sport och påsklovet ligger ruggit nära varandra vi har ju inte sportlov förrän nästa vecka och det ska bli så skönt med en veckas ledigehet sen jobbar man drygt två veckor sen är det påsk..... helt underbart
flamora, jo vi går på påsklov på torsdag v 12 ledig v 13så vi får några extra dagar;)
en jättefin klänning tosa ;)
hej hej....var och hörde o bukettpriset och buketten som jag vill ha skulle gå på ca 600 kr tyckte det lät dyrt 3-4 kallor lite grönt... styckepriset på kallor ligger på 40-90 kr beroende på storlek och även pm man betalar 90 kr st så tar de ju ändå ca 200 för att binda ... hmm men man blir ju genomskådad när man säger att man ska ha en buket..... de fattar ju vad man ska göra...
nu börjar nya badrummet ta form M har kaklat 3 av 4 väggar ååå det blir så bra jag bara längtar tills jag får iordning i mitt nya lilla badrum (endast 4 kvm) ååå jag köpte en inredningstidning igår och de hade en spa special och då såg jag ett artikel där de gjort källaren till ett hemma spa precis som jag vill men va f-n de hade ju lagt ut över 200 tusen.... bara till att börja spara..... tur att sambon är hantverkare så vi spar ju lite på den summan iallafall
han tittade väldigt konstigt när jag visade honom tidningen han är mäkta less på att renovera... ;)
det var tidningen hus och hem...
jag har hört om tårta och fick priset 30kr/bit om det inte var något extra extra som han uttryckte det....men man kanske kan köpa garnering själv?????