• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Pumpkin

Låter som en toppendag Englali! Så skönt att så mycket klarnade

• Englali
    Bellanote skrev 2008-03-02 19:11:14 följande:
    Englali jag tycker brudkrona är jätte sött men jag vill inte ha det själv. men en del är faktiskt riktigt fina.
    Haha men då passar det mig tror jag Den här var superfin... iofs har jag inte tittat på kyrkans krona ännu, ska göra det först också.

Pumpkin: Japp, toppen! Och tårtan... det är ju superpris. Hur vi än vill ha det så blir det just det priset. Hon sa att hon var väldigt flexibel vad det gäller våra önskemål. (jag är ju superallergisk mot nätter/mandel så därför är sugerpaste det enda alternativet, plus att jag vill ha en kritvit tårta )
  • Englali
    Bellanote skrev 2008-03-02 19:31:12 följande:
    har för mig att www.wedshop.se har rätt så snygga brudkronor med.
    Jo dem har kronor fast inte alls i min smak. De ser för hm... mkt "leksakskrona" ut för min smak. Den jag ska ha är lite gammaldags... ja ser ut som en "riktig" krona i mässing och pärlor på toppen.
  • Bellanote

Ja de som kyrkorna brukar ha menar du? mamma hade en när hon gifte sig som var kyrkans och de är ju robusta så att säga..

• Pumpkin

Englali: Så skönt! Och som sagt, verkligen toppenpris!

Här ligger jag i soffan och väntar på mat, är riktigt hungrig! Katterna ligger runt mig och ser lite konfunderade ut, typ "Ska soffan verkligen stå så här? Det gjorde den ju inte imorse?"

• Englali

Bellanote: Ja... robust vet jag inte, den här var väldigt nätt, men ser ut lite som en sådan som kungligheter har när det gifter sig!!

Pumpkin: Vi har precis käkat tacos. Mätt nu!! Katter är för härliga... de märker ALLT, mina iaf.

Finns en gift tjej här på bt som har en underbar krona på sig när hon gifte sig. Men jag KAN inte hitta henne.... åh, en ung ljusblond tjej med en hög smal guldkrona. Toppenfina bilder har de... någon som kan hjälpa mig med hennes namn?? Pumpin... du är ju moderator med stenkoll (hoppas jag iaf )

• Pumpkin
    Englali: Jag fick pastagratäng, mycket gott! Tacos är mums

Jodå, katterna märker ALLT! Ska bli spännande att se hur de reagerar när vi fullföljer möberlingsplanen

Jag tror jag vet vem du menar, men just nu kommer jag fasiken inte ihåg vad hon heter!
  • 20080614

Englali: Är det *Lilla M* du tänker på? Hur fin krona som helst!

Jag har tänkt att jag ska ha krona, vet bara inte riktigt om jag gillar kyrkans krona eller inte. Den är i guld som jag vill, men den är inte riktigt så enkel som jag önskat. Var bokade du in dig på kronan? Var det något annat ställe än kyrkan som också har kronor för utlåning?

Låter som ni hade en toppendag! Blir alldeles sugen att åka på mässa jag också. Men det känns som mina chanser kanske är förbi, måste kolla om det kanske råkar finnas någon mässa jag har missat!

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.