• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Anja 19 juli 2008

Åååh nu har jag tagit bort hela det långa inlägget jag skrev till fi...an i den tråd där jag retade upp mig så jä..ligt...

Skrev ett långt inlägg t henne och hon har varit inne och skrivit tre inlägg, glättiga och om en hel massa andra saker men hon totalignorerar mitt inlägg. Alltså förlåt mig men sånt översitteri klarar jag inte av.

Har raderat den ur mina favoriter nu så jag slipper se om det skrivs där inne. Jag blir så äcklad av såna personer! Hade aldrig kunnat låta bli att svara en person som jag hade förolämpat lixom!

• Anja 19 juli 2008

Pumpkin

tack då kör vi nog på det, för karaffer blir sånt jä..la slabb haha... vi får ju fixa det själva isåfall!

• Snitte- 5/7-2008

Anja- det är ju perfekt ju!!

Nä... vi kommer ha karaffer eller tvinga någon att hälla upp... haha vi ska oxå köpa från tyskland... vill inte ha de flaskorna på bordet...

• Bellanote

anja de priserna handlade jag sist för när jag var i helsingör. de som har hemsidor brukar va dyrast man ska hitta en liten affär vid sidan va i ett samhälle typ där är de billigast. har du inga vänner som handlar i tyskland/ danmark? de brukar veta var man hittar dessa affärer. har en svåger som åker varje månad ner dit så han vet var de där affärerna ligger. den i helsingör var en köpmarknad utanför ca 3 km.

• Anja 19 juli 2008

Eh jag har inte tagit bort inlägget! jag har tagit bort tråden ur favoriter, haha, hur snurrig är jag...

min väninna har fortf inte kommit. Hon hade somnat *asg* men nu är hon på väg jag som kastat ut man och barn för att få vara i fred m mina väninnor och prata bröllop.

De ska få sina inbjudningkort och infoblad i fina kuvert nu hihi

Skrev ut infobladen på silverpapper (jättevackert, med sånt där skimmer). Blev super!

• Anettan73

Många här på Bt har ju tagit gamla flaskor och fixat tilldom

Jag vet inte exakt hur det ser ut..

Vi var inne på att ha karaffer på bordet. Tar en j*vla tid att hälla upp till alla och gå o fråga o ha sig. visst vi har 5 per till servering så ja jag har inte riktigt bestämt mig än...

Karaffer har dom ju fina på Ikea. Eller dom e helt ok.
    Dom som finns på Logen står det vatten på så dom kan man ju inte ha till vin
    Sen e jag orolig om d för på bordet...

• Anja 19 juli 2008

Ok men är det lika billigt i danmark som i tyskland? alltså om man skulle ta sig t helsingör istället? Min mamma bor ju i helsingborg så då hade man ju kunnat åka tillsammans med två bilar lixom!

• Anja 19 juli 2008

Någon som vet någon sån shop för sprit i tyskland eller danmark som inte har hemsida haha, eller som är snuskigt billig!?

Ni som tipsade mig om att åka till Burg och kolla Calles, Lidl och Aldi. Är det billigt där? Riktigt billigt menar jag!

Är det nåt specifikt som är billigare på nåt av ställena, tex vin på Lidl, sprit på calles etc??

• Anja 19 juli 2008

snitte

jag kollade flaskorna på bild på de tyska hemsidorna. Var inget fel alls på utseendena på de flesta flaskor. Såg inte billiga ut eller så. varför menar du att du ej vill ha dem på bordet Bara nyfiken

• Anja 19 juli 2008

Alltså en del såg ju billiga ut men det fanns jättebilliga flaskor som var riktigt "fina", såg classy ut lixom!

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.