• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Pumpkin

Hej hej tjejer!

Just hemkommen från Heron City, blev en mycket trevlig kväll även om jag inte var så förtjust i filmen. Oh well

• Pumpkin

Sweeny Todd. Enligt mig så går inte splatter och musikal ihop

• Englali

Ah... äntligen, jag är inte ensam längre. Haha, ikväll är jag desperat!

Ok, så det är ingen du rekomenderar då?? Låter inte som en film i min smak. Jag gillar varken musikaler eller splatter... uscha!! Var maten god då!?!

Var är alla ikväll... o var e Anja? Hon har ju inte varit här på hela em./kvällen?? Hennes dator måste gått sönder eller ngt

• Pumpkin

Njae, inget jag rekommenderar faktiskt, höll faktiskt på att somna.

Maten var supergod, men det var inte vad jag ville ha. Vi gick först på O'Learys, men eftersom de hade mycket folk (enligt servitrisen, vi fattade ingenting ) så hade de en begränsad meny där inte min mat fanns med Så vi gick vidare och fick oss lite fajitas på grannstället

Ska snart hoppa i säng, måste vara pigga och fräscha när vi ska prova kläder åt Lasse imorgon

• Pumpkin

Nu ska jag nanna kudden, kl. 09.33 ska vi åka från Södertälje imorgon! Ska bli superroligt!

Sov gott Englali, och alla andra eventuella nattsuddare

• Englali

Det är skumt det där. För när vi var på O´Learys här hemma senast. Så hade de inte alls samma meny som de brukar, det var betydligt mindre utbud än vad som brukar vara. De har väl ändå inte ändrat och tagit bort en del i sitt koncept!?

Jag ska också sova snart. Är supertrött. Har fixat med våran hemsida nu i en evighet känns det som... kom nämligen på tidigare idag, att det är ju rätt bra om alla info där stämmer med det som står i inbjudningarna som förhoppningsvis skickas ut nästa vecka. På hemsida stod det till och med fel datum... haha, är ju en fördel om man inte förvirrar gästerna allt för mkt!!

• Englali

Sov gott Pumpkin! Hoppas ni får en trevlig dag i morgon! Blir sängen för min del nu också!

Natti natti!

• Pumpkin

Godmorgon!
    Då ska vi snart ge oss iväg in till Stockholm och prova kläder åt Lasse och kanske skor åt mig. Ska bli spännande att se resultatet sen

Englali:
    Till oss sa de att menyn var begränsad de kvällar restaurangen var fullbokad, detta för att alla kunder skulle vara nöjda - men vi var ju inte alls nöjda!

• Sommarliv

god morgon
    Ikväll ska fästmannen ta hand om Oscar. O jag ska till en kompis o se på slager o dricka lite vin..
    Jag behöver komma iväg o göra något roligt..
    Blää det regnar ute idag.. Ingen bra dag.

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.