• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Englali

Nu ringde hon upp mig från formatpapper och bad om ursäkt och sa att de missat min order men att allt skulle skickas i morgon... så segt!! Men man kan ju ändå undra, läser de inte mailen som kommer in till företaget!?!

• Pumpkin
    Englali: Ikväll ska vi käka på O'Learys och då blir det en nachotallrik med grillad majskyckling, smält ost, salsa, bönsalsa och massa annat gott

Skönt att de ska skicka grejerna i alla fall!
  • Pumpkin

Grr, varför kan inte våra kunder göra rätt?! Om de vet att de ska överlåta bilen per den 1/3 - varför betala fakturan för mars då?! Skrikandes

• Englali

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-02-29 14:23:35 följande:

Englali: Ikväll ska vi käka på O'Learys och då blir det en nachotallrik med grillad majskyckling, smält ost, salsa, bönsalsa och massa annat gott Skönt att de ska skicka grejerna i alla fall!
    Tyst... jag dreglar snart ner hela tangentbordet

Japp nu kommer den sista stämpeln vi behöver till inbjudningarna. Så nu finns det ingen att skylla på längre utan bara att ta tag i det hela! Stämpeln som kommer nu ska vara till utsidan av kuverten.

Lider med dig att du har så knasiga kunder...
  • Pumpkin

Haha, det vattnas i munnen på mig också Dagen kan inte gå nog fort liksom!

Fattar bara inte varför man vill betala mer än man måste liksom, ge f*n i fakturorna! Fundersam

• Englali

Haha, det hade jag gjort (gett f-n i fakturorna alltså)

Just nu sitter jag och surfar runt på kök o badrum. Är helt uppe i mina renorveringstankar just nu!
    Men det är lite jobbigt. Att allt ska hända på en gång. Andreas nytt jobb, bröllopet och nu då ett ev. husköp som dessutom är ett renoveringobjekt (vilket vi alltid sagt att vi aldrig ska köpa haha) Livet kan bli bra mkt upp och ner ibland!

• Pumpkin

Ja det hade jag också, definitivt! Nå, jag lägger dem åt sidan och terroriserar Peter på måndag så får han hjälpa mig

Visst går det upp och ner, men det är väl det som är tjusningen?
    Vill också ha ett hus att renovera

• KKC

attans!!!

A ringde just och hade fått den brillianta idén att komma och hämta mig från jobbet så han måste åka SENAST 15.45 hemifrån och blommbudet kommer mellen 15-16 så han kanske inte ens är hemma då... jaja, då hänger de på dörren iaf...

• Englali

Det är klart att det är det, och inget av det som händer är ju direkt negativt, men jag önskar att det kanske hade hänt lite mer utspirtt så man hade fått en chans att njuta lite mer av varje enskild grej, det rullar på lite för fort!

• KKC

kan ju inte säga att "nej det får du inte", då börjar han ju direkt ana ugglor i mossen

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.