• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Pumpkin
    KKC: Det lät mycket godare!

Englali: Jag käkade fetaost- och rödlökspaj. Är inte så mycket för matpajer, bara tacopaj. Tror det är äggstanningen som gör att det vänder sig lite i magen på mig. Nå, jag köpte en macka som komplettering, den var god i alla fall. Grillad kyckling, hummus och grönsaker på grov fralla
  • Englali

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-02-29 13:46:56 följande:

KKC: Det lät mycket godare!Englali: Jag käkade fetaost- och rödlökspaj. Är inte så mycket för matpajer, bara tacopaj. Tror det är äggstanningen som gör att det vänder sig lite i magen på mig. Nå, jag köpte en macka som komplettering, den var god i alla fall. Grillad kyckling, hummus och grönsaker på grov fralla
    Men du det lät ju supergott. Till och med så du fick mig lite hungrig!

Så störd jag blir. Ringde till formatpapper nu och klagade på att min stämpel inte kommit. Den som jag beställde i mitten på januari och som jag betalade direkt. Då säger hon att "men webb-shopen" var stängd i januari. Men hallå!?! Skicka för tusan inte ut ett bekräftelsemail på min order då, där det står att jag ska göra en inbetalning. Så när jag ringde nu verkade hon helt frånvarande o sa att hon skulle kolla upp det och höra av sig under em. Så dålig stil tycker jag!
  • KKC

Englali: fy vad dåligt!!
    Jag skrev så här på kortet: "kl 18 ska du vara ny duschad och ombytt, redo för en kväll ute med mig. barnvakt är fixad. STÄLL INGA FRÅGOR!" för om han frågar något så är jag rökt för jag är skit dålig på att ljuga! han kommer ju ändå fatta vad som är på G, jag menar det är ju skottdagen men han vet iaf inte vad ja har för planer

• Englali

Så mysigt KKC! Åh jag skulle också vilja ha en sådan myskväll.
    Hur har du lagt upp planerna för kvällen nu då??

• Pumpkin
    Englali: Mackan eller pajen? Själv är jag sååå sugen på maten jag ska äta ikväll när vi ska ut och käka och gå på bio med en exkollega och hennes man

GRR! Hur kan hon säga så?! De får väl hålla reda på vad de håller på med?!
  • Snitte- 5/7-2008

KKC: Men åh så bra!! hehe hoppas han inte ställer några frågor då

Englali: meeen är du fortfarande sjuk.. inge kul jue... tråkigt att du inte kan träffa din mor heller..

pumpkin: new wave.. är det också duka?

• KKC

ENGLALI: jag åker hem efter jobbet så att han har en möjlighet att hoppa in i duschen och sedan åker vi in till gamla stan till restaurangen när barnvakren kommer. där äter vi mat och när efterrätten har kommit in så ger jag honom ett kort med versen som jag/ni tjejer skrev igår. när han läst klart så säger jag (inte överdrivet högt då jag inte vill fria såå offentligt) "Vill du gifta dig med mig?" Sedan om det går bra med barnvakte och att det inte regnar så blir det nog en liten promenad igamla stan...
    Vad tror ni om det? några andra tips??

• Pumpkin
    KKC: Låter supermysigt

Snitte: Det är ju inte Duka som gör den, men ja, den finns på Duka
  • Flamora

Det är där vi har handlat till K, Anja!

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-02-29 09:27:47 följande:

Hahahahahhahaha VET NI VAAAAD???jag har hittat en butik som säljer/hyr ut frackar, kostymer etc ni vet allt man behöver till brudgummen *asg*Kolla länken:www.frackkompaniet.se/Det ligger lixom i borgen där vi ska ha vår fest. Det måste ju vara ödet!Dit ska vi... de har turo och cavalier, och det är nog dem jag tittat mest på ändå, ohc till superbra priser...Man kan gå dit och prova, sen kan man beställa på postorder (mycket billigare, fniss)...En cavelierkostym kostar 1800 kr där! Jättebra pris eller hur!
  • Englali

KKC: Tycker det låter toppen och mkt romantiskt. Klockan är ju redan 14.15...

Pumpkin: Både och!! Haha! Vad ska ni käka för gott ikväll då?
    Nej jag vet, inte tusan kan hon säga så. Jag menar, företaget måste väl också sett att det kommit in en orderbetalning... men det bara strunar man i eller? Jäkligt dålig koll måste jag säga! Första o sista gången jag beställer därifrån! Plus att jag mailat dem flera ggr utan svar! Grrr!!!

Snitte: Jag har ju dragit på mig en jäkla halsfluss, men det börjar bli bättre. Jag har bara varit hemma idag från jobbet... kanske är det som är problemet. Att jag inte var hemma och tog hand om mig från första början. Har jobbat med minst 38,5 i feber 3 dagar i sträck... idiotiskt, jag vet!!

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.