• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Pumpkin
    KKC: Yes, jag hojtar

Sommarliv: Jobbigt! Men det går över ska du se
  • Pärlplattan II

Pumpkin - TACK! Jag hoppas det också, man får ju se fördelen med det..

• KKC

Pärlplattan: hoppas att allt går bra! skickar en kram!

• Pumpkin

Puuuh! Nu har jag fått mycket gjort!

• Anja 19 juli 2008

Hello

är på jobb... har precis varit ute och gått... stegräknaren är redan uppe i 9.100 steg bara idag, och sen är det ca 2.000 till när jag går härifrån och in t stan för att ta bussen hem så det blir MÅNGA steg idag... NÖJD.

Passade oxå på att köpa ytterligare tre bröllopstidningar, fy f..n vad dyra dom är! Det gick på 400 spänn. Men de är TJOCKA och med en massa extrabilagor om allt möjligt hihi...

(inte svenska utan amerikanska och engelska men vad gör det). En av dem var helt underbar med en MASSA grejor om dukning, dekorationer, gästgåvor och sånt och så jättemkt info om var man kan beställa allt... och priser! Sånt gillar jag

• Anja 19 juli 2008

Pärlplattan

lycka till, jag håller tummarna för dig

• Anja 19 juli 2008

Sommarliv

usch vad trist...

jag kan se det ur båda synvinklar... jag hade aldrig bett om ledigt första veckan på ett nytt jobb. Hade tyckt att det var sjukt pinsamt och jobbigt även om det var en begravning.

Sen hade jag tyckt att det hade varit olustigt att träffa min pojkväns släkt för första gången vid en så sorglig tillställning och jag hade aldrig gått på en begravning för någon jag inte kände, sånt tycker jag är mycket heligt och det hade känts fel, men visst, han hade kunnat ha Oscar då, så att du ej behövde ha honom med på begravningen, även om båda följde med till Finland.

Sedan förstår jag dig! Det enklaste vore ju SJÄLVKLART om din sambo hade Oscar hemma så att du kunde åka själv. Funkar inte det med hans jobbtider och dagis osv?? Varför vill han ej ha honom hemma?

Så som du känner nu, när du är rasande arg på din sambo, så känner jag oxå när jag är arg på Daniel... VAd sjutton ska jag gifta mig med honom för, lixom...

• Anja 19 juli 2008

KKC

här är en tjej inne på BT som har en internetbutik som syr upp västar! Jag har hemsideadressen om du vill ha den? De tyger hon har hemma just för tillfället visar hon upp på hemsidan, men jag tror säkert hon tar hem andra tyger om man ber henne... Hennes västar är jättefina. Jag funderar på att beställa av henne

• Anja 19 juli 2008

Pumpkin

Skönt att få mycket gjort!

• Pumpkin

Ja, grymt skönt! Fast man är aldrig riktigt nöjd

Längtar till fredag i alla fall, då ska vi på dejt med en exkollega från mitt förra jobb och hennes man. Middag och bio, ska bli riktigt nice!

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.