• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • KKC

självklart rapporterar jag på lördag! då kan jag ju surfa på BT hemmifrån, nu gör jag ju inte det så att han inte ska komma på mig

jo han är juh mannen i mitt liv, den 3 juli har varit ihop i 7år så det passar ju bra att ha vigseln den 5:e...

ha så kul på jobbet anja, du hade ju softar dag idag

• Sommarliv

Han börjar nytt jobb nu på månadg. Plus han har inte träffat min finska släkt..
    Han tycker väl det inte låter bra att börja veckan med att ta ledig.. Men där är jag sur på han.
    Han kanske behöver bilen.. Men då har jag sakt att han kan ju då lån bil av sin mamma.. eller något sånt..
    Men allt går inte in hos han just nu..
    Så jag är sur på han just nu..
    Orkar till o med inte prata med han.
    Som tur är lillen o jag hos mamma nu.. så jag får en lite paus från allt..

KKC skrev 2008-02-27 11:09:47 följande:
    varför kan inte din man hjälpatill?? behöver han ha bilen? varför följer han inte med?
  • KKC

sommarliv, förlåt för alla frågor men jag tycker ju att han borde hjälpa dig så gott han kan för att du ska kunna åka. antar att du inte känner för att vara ifrån oscar så länge?

• Sommarliv

Det är inget problem att vara utan Oscar.. För det är ju bara några dagara.. Men japp, jag tycker också fästmannen min borde ställa upp o hjälpa.. Jag är bara så himla sur på han just nu..
    Vill inte se eller prata med han just nu..

KKC skrev 2008-02-27 11:14:07 följande:
    sommarliv, förlåt för alla frågor men jag tycker ju att han borde hjälpa dig så gott han kan för att du ska kunna åka. antar att du inte känner för att vara ifrån oscar så länge?
  • KKC

jag tror inte att arbetsgivaren säger något om han ska på en begravning, vore ju löjligt. och om du behöver bilen för att åka till finland så tycker jag att det är självklart att han får lösa sin transport på annat sätt. nu blir jag oxå sur på honom det är ju försjutton en begravning, inte en nöjjes resa!
    skönt att du kan vara hos din mamma och få en paus iaf.
    Skickar många styrkekramar!!

• Sommarliv

Tack. börjar bara tror att jag är lite löjligt av mig.. Bra att veta att man inte är det nu..

• KKC

du är inte löjlig någonstans, vore ju kul om du kan ta med dig oscar med så släkten får träffa honom (de skulle nog vilja träffa din kille med och det tycker jag att han kan bjuda på) han kan ju åtminstone fråga sin arbetsjivare, säger de nej så är det inte mkt att göra åt...
    men bilen kan hag garanterat vara utan och speciellt om han kan låna av någon annan!

• KKC

mys hemma hos din mamma och samla lite kraft och stå på dig och var stenhård när du kommer hem, detta är inget att diskutera, så ÄR det bara!

• KKC

nu är det ÄNTLIGEN lunch!! håller på att svälta ihjäl

• Pumpkin

Ah, nu har man fått lite lunch i magen!

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.