• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • KKC

hej!

jag har tråkigt.. finns inget att göra och telefonen ringer inte heller...

• Pumpkin

Jag har också tråkigt, men jag har hur mycket som helst att göra! Synd att arbetsmoralen inte är på topp alla gånger

• Sommarliv

Nyss blev jag sur på fästmannen. Jag slängde på luren o sa att han inte behöver komma till min mamma utan kan åka hem i stället..
    Som det ser ut nu skulle jag kunna stop allt med bröllopet. Jag är så himla arg just nu.. morr..

• KKC

pumpkin: haha det är den inte hos mig heller jämt

sommarliv: usch vad jobbigt! vägrar han fortfarande lyssna?
    men tror inte du behöver vara orolog inför brölloppet, detta kommer att lösa sig förr eller senare!
    om du orkar, försök med min modell jag brukar köra på A: jag säger att jag vill prata riktigt om detta och då bestämmer jag att jag säger vad jag tycker och tänker om saken och han får inte öppna munnen tlls jag är klar, så jag vet säkert att han lyssnar. sedan när jag är klar så är det hans tur och då är jag tyst så att han känner att jag lyssnar på honom med. sen är det min tur igen osv... det är så lätt att missa varandras poenger annars och själv känna sig överkörd. brukar använda mycket "när du gör/säger så känner jag såhär, kan du förstå att jag gör det?" ber även honom förklara hur han verkligen känner och tänker, det brukar komma fram massa bra saker och det tvingar honom att verkligen tänka och känna efter och ofta inser han att han är löjlig och jag har rätt men då har han kommit fram till det själv och då är det mer OK

• KKC

pumpkin: när ni går på stan i helgen och kollar herrkläder, hojta till om du hittar något ställe som hyr ut silvervästar de syr inte upp vestar på det kinaföretag jag ska beställa ifrån så det får bli att hyra..

• Pärlplattan II

Hallå flickor - Nu drara jag härifrån ett tag.. *snyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyfft*

Ska få första ECTn på fredag, och jag ska lägga in mig själv idag, så de kan ta prover imorgon. Hoppas jag får permission snart, så jag kan hänga här. Det är ju en bra sak, så jag är ju såklart glad över att det händer något, men trist att inte kunna hänga med er här!!

• Pumpkin
    Pärlplattan: Ha det så himla bra! Hoppas verkligen att det fungerar bra så att du får må bättre sen.
    KRAM!
Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.