• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Anja 19 juli 2008

Hej hej allihop...

tittar in efter min date med Anne på stan...

Ser att det är några som har det riktigt jobbigt Usch så jobbigt för er Hedebris. Man ska verklgien inte behöva förlora sina föräldrar i den åldern.

skitjobbigt det där m Björns jobb... vad SJUTTON handlade det meddelandet om ifall det var så kränkande. Måste erkänna att ajg inte fattar ett smack av vad som kan ha orsakat ett sånt rabalder. Skrev björn nånting OM chefen till sin kollega? Alltså du behöver verkligen inte svara men jag blev så undrande.

Tur han kom undan men fy sjutton så jä..la jobbigt att ha varit i den sitsen och behöva gå till det jobbet sen dag ut och dag in. Härligt att han har så bra jobbarkompisar iallafall. Då vet han att DE inte delar chefens åsikt.

Pärlplattan

stor kram, rent allmänt... Hoppas du får komma igång m pysslet idag och att det ger dit lite terapi.

Filifjonkan
    Min situation var ungefär den samma... jag stod jättenära min mormor och hon dog precis efter att min äldsta son föddes, så hon hann heller inte se honom.

• Pumpkin

Hade ni en trevlig fika Anja? Var du in på salongen?

• Anja 19 juli 2008

Nu känner jag mig superhänsynslös och ego men jag MÅSTE få berätta om min och Annes date

Supertrevligt som vanligt var det. Vi satt och fikade i TVÅ timmar, tiden bara flög iväg... sedan gick vi till salongen som jag berättade om igår...

Så nu tjejer, ska jag på konsultation med både nagelbyggaren, frisören och make-upartisten på fredag kl.11. Gulp Såååå spännande... där man sitter och blir vidgjord så ser man ut mot VÅR kyrka... så häftigt, haha...

Får prisuppgifter på fredag så då får vi se ifall de är så bra som jag hoppas

Sedan kan jag rapportera att vi hittade en SNORSNYGG ring åt Anne men den velpottan kan ju ej bestämma sig. Jag säger bara, att om hon INTE köper den ringen så är hon fullständigt galen

shit, plötsligt kanske tre saker är avbockade på fredag!

manikyr
    håret
    make-upen

WOW!!!

• Pumpkin

Och där fick jag mitt svar

Härligt!

• Pumpkin

Nåja, jag ska dra iväg och storhandla nu. Hörs sen!

• Bellanote

anja det lät som en rolig dag.

hedebris usch jag kan inte ens föreställa mig hur det är för björn att ha en förälder som har har gått bort. vill inte ens tänka på det.

var så arg och ledsen idag vi hade bokat en städfirma att flyttstäda vår lägenhet för 250 kr i timmen inkl moms.. sen när hon nästan är klar så säger hon att hon tog in en extra och det får vi betala dubbla summan för. så slutsumman skulle bli enl henne 7500:- på en trea där vi bara bott i 7 mån och det var inte skitigt. men så ringde vi konsument vägledningen och sa det till henne och helt plötsligt var vi tillbaka till samma summa som innan på 2500:- för 10 h.. jävla folk att försöka lura en hela tiden. alltså jag bryr ju inte mig ett skit om hon tar in en extra el så för jag ska ha det för det priset vi kom överens om. men nu är det borta jävla skit vad jag har bråkade med henne och nästan skrek och grät mellanåt.

• Filifjonkan2

hmm ja det lät ju inte riktigt kul... men det var då tur att hon ändrade sig det är tur att man har lite ess i kort ärmen men det är tråkigt att man ska behöva bli så arg och ledsen speciellt när man vet att man blivit lurad

• Englali

Hej tjejer!

Pumokin: Jag har väntat snällt på länken nu... vill ha den!!

• Bellanote

ja men hon ändrade sig inte förns vi hade ringt och pratat med konsumentombudsmannen först då gick hon med att ta det priset som vi bestämde. det var ju lixom en skillnade på 5000 hon ville ha det kändes inte bra alls.

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.