• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Englali

Anja det låter bra... är säker på att du och frisören kommer fram till något som klär dig och INTE gör dig till en dam

Hade inte du en bra sida med billiga och snygga smycken? Har för mig att du hade massor av bilder i din blogg. Har du den länken någon stans? *hopas, hoppas* Var ett par örhängen där jag verkligen gillade.

• Anja 19 juli 2008

Vad tror du om det här med löshår då?

jag fattar ite hur de annars ska kunna få den där "bullen" med lockar att bli så stor och fyllig?

Hur gör man det utan löshår egentligen?

• Anja 19 juli 2008

Åh vänta Englali

ska försöka hitta den länken för jag behöver själv kolla den... var ju ett halsband och ett par örhängen där som jag vill ha...

Ska lägga dem i galleriet

• Anja 19 juli 2008

Nu har jag lagt dem i galleriet

ska kolla länken oxå vänta...

• Englali

Den sidan där det är mer flätningar och lösa testar i håret är ju definitivt busigare och mindre damigare. Den andra sidan med strama uppsättningar ger ju ett helt annat intryck.
    Löshår eller inte... svår fråga. Beror ju helt på hur mkt och hur lång hår du har. Tro mig, när man lagt håret på spolar och sedan touperar, så blir det en "bulle" som du säger. Man jobbar fram den, det tar sin lilla tid

Nehe, nu ska jag sova så jag lämnar dig här.
    Hittade du länken på smyckena jag menade??

Godnatt!

• Anja 19 juli 2008

www.swarovski.com/category/Jewellery+%26+Accessories%7CJewellery%7CPendants/Web_SE/en?ProductPage=0&AllPages=yes

här är hela länken... då kommer du till såna halsband som jag vill ha.. alltså kedja med hängsmycke...

annars har du en meny t vänster så du kan klicka på annat...

Sets är ju både halsband och örhängen som hör ihop så det är ju rätt bra att kolla på

• Anja 19 juli 2008

Mmm som jag skrev där uppe så har jag normalttjockt hår. Långt ungefär ner till nedre kanten på skulderbladen... lär ju vara längre till sommaren

• Englali

Måste bara berätta! Min kärlek är för rolig! Berättade för A tidigare idag att jag bokat make o så. Nu frågade jag honom om han vet vad det kostar, jag bad han gissa.
    Han gissade på 2000 kronor! Haha, jag säger 895 och han svarar: "Men då så... då är det ju nästan gratis"
    Haha och jag som oroat mig lite om han skulle tycka det är onödigt med 900 spänn på make. Han är så skön!!!

• Anja 19 juli 2008

ÅÅåhhh lämnar du mig Englali

jag som är ledig nu ons, tors, fre och lör, hehe...

ska lyxa och sitta uppe LÄÄÄNGE...

Anne, du är helt med på att vi träffas på Ebbas imorgon kl.10. Den som kommer kan väl gå in och sätta sig!!! Det är ju min tur att bjuda, glöm ej det nu så du beställer nåt om du kommer först

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.