• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Anja 19 juli 2008

Hihihihi

jag har nog härdat daniel nåt grymt under det senaste året... i början var han HELT chockad över alla olika priser jag sa till honom. Nu är han helt lugn och typ, jaha, vad bra, vad jag än säger för priser till honom

Det är skönt faktiskt!

• Anja 19 juli 2008

ÅÅååhhh vet ni...

IDAG ÄR DET EXAKT 5 MÅNADER TILL MIN BRÖLLOPSDAG!!!

19 feb

19 juli

wwwwwhhhhiiiiiiii...

• Snitte- 5/7-2008

Hello!

Anja: jag förstår precis... jag MÅSTE göra en provuppsättning jag med för att veta att allt känns bra, gjorde misstaget på min bal att frisören bara "pratade" genom frisyren och på dagen D blev det katastorf... nu är det inte HON som gör brudfrisyren men jag villändå prova så jag kan vara lugn.. hehe

Englali: på ett sätt förstår jag dig med, jag gör ju många frisyrer jag med och jag gör bara "halvdana" som prov för att sedan diskutera och prata om högre eller lägre ner på huvudet osv även prova lockar osv men jag vet ju hur jag är själv så hyfsat mycket provar vi änså när jag gör uppsättningar...
    Du, vilken är den tidigaste tiden du gör en balfrisyr på? jag gjorde "min" klockan 11 och var nöjd men jag skulle nog behöva börja tidigare med frisyrerna i år.. har rätt många på en dag... hmn...

• Englali

Nej tusan Anja det är inte den sidan. Du hade andra smycken också i din blogg. Man kom till en svensk sida och de var inte alls så dyra som på denna sidan. Det var typ vita pärlor bland annat med måga småt strass-stenar på.
    Hittar du eller kommer ihåg får du gärna skriva ner länken, men nu MÅSTE jag sova!!

Sov gott! Hör i morgon!

• Anja 19 juli 2008

jaaaa Englali

den hette nåt med Glamour...

vänta...

• Anja 19 juli 2008

Ja snitte, exakt så tänker jag... jag MÅSTE få se ett ungefärligt resultat av min frisyr lixom

Annars skulle jag ha ångest ända fram till den stora dagen och hade det gått snett då så hade jag blivit vansinnig, fniss...

Ja alltså gulp, det går VERKLIGEN framåt!!!

• Snitte- 5/7-2008

hehe snart kommer vi alla stå som "fruar" haha vad underligt men UNDERBART det kommer kännas.... shit vad tomt det kommer bli efter all planering...

• Anja 19 juli 2008

Nääää fy f...n säger jag...

sidan glamor.se är heeelt omgjord, inte alls några fina smycken längre och inte alls billigt...

tyvärr var det den länken Englali, för jag har länkat direkt till den via min blogg i inlägget där jag lagt in dessa smycken

anjasbrollops.blogg.se/1187690385_smycken.html

för visst menade du dessa?

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.