ikväll tv4+
IKVÄLL TV4+
Bröllopsbonanza
I tio avsnitt kommer vi att kunna frossa i allt som hör bröllop till. Bland planering, experter och nervositet följer vi två par i deras jakt på det perfekta bröllopet.
IKVÄLL TV4+
Bröllopsbonanza
I tio avsnitt kommer vi att kunna frossa i allt som hör bröllop till. Bland planering, experter och nervositet följer vi två par i deras jakt på det perfekta bröllopet.
Nu är vi tre i klubben! Fler som behöver stöd?
Borde de inte ta upp i TV4 plus programmet vad man gör efter bröllopet?
Förresten, hon som va med i programmet och som surfade på BT, hon läser ju helt klart den här tråden... Vilket nick tror ni hon döljer sig bakom?
Äntligen är det min tur
Måste vara perfekt att ha varit på så många bröllop! Då har du ju stenkoll på vad du själv vill ha!? Konstigt att du behöver hänga här ens... måste vara så att BT står för mer än bara bröllopsplanering... måste vara nåt socialt behov som tillfredsställs också? : - ?
Eller så kan det bli att man sett fööör mycket som man vill ha!!! Det finns ju så mycket fint. Jag har sååå himla fina kunder. Men jag ser ju "bara" kläder, hår, smink, stämning, blommor, transport, antal tärnor mm mm Inget av festen oftast iaf.... Beroende på vad det är för fotografering ifs.
Tv4+ kanske behöver tips om massor gällande deras program... !!
Det verkar inte som så många gillade det...
Att vara beroende av BT brukar bli när man planerar sitt bröllop
Någon som spelar in bröllopsbonanza som kunde fixa en kopia till mig?
oj! så bra tyckte inte jag att det var...
KOlla om det går i repris!!
har inte kanal-fan ens, boxer stängde ner vårt abonnemang och nu har vi bara 1,2,4,6,barnkanalen & SVT24
Äntligen är det min tur skrev 2008-01-11 09:33:45 följande:
Det går i repris imorron kl 16.30 i TV4 plus!Varför stängde boxer ner ert abonnemang?
ja, en räkning försvann i flytten och vi betalade in en, men tydligen fanns det en till, men det kunde de inte meddela om, så nu kan jag knappt se några av mina favoritprogram. Vill hellre ha boxer än parabol, men killen går nog inte med på det.
Mrs Van Derkamp skrev 2008-01-11 17:02:21 följande:
Här kan ni titta
anytime.tv4.se/webtv/
det kostar väl?
Mrs Marley skrev 2008-01-11 17:16:24 följande:
mycket tråkigt. jag som följt förlossningskliniken nu kan jag inte se det alls och hel massa andra program på 3 och 5an
VA tråkigt.
Ingen du känner som har kanalen o kan spela in??
många har kanalen men videon är trasig istället
Äntligen är det min tur skrev 2008-01-12 15:01:46 följande:
Ibland suger livet!!!!
tydligen
Äntligen är det min tur skrev 2008-01-13 15:30:58 följande: