• Astriden

ikväll tv4+

IKVÄLL TV4+
    Bröllopsbonanza

I tio avsnitt kommer vi att kunna frossa i allt som hör bröllop till. Bland planering, experter och nervositet följer vi två par i deras jakt på det perfekta bröllopet.

• Svar på tråden ikväll tv4+
  • kexxet

VANLIGA par??..Tycker nog att jag och min sambo är ganska vanliga även om vårat bröllop oxå kostar så mycket..Vi har ju vanliga jobb som alla andra, men vi sparar väldigt mycket..

• Äntligen är det min tur

Ta inte åt dig så.
    Vi har också en budget på 150-200.000. Och anser oss som vanliga. Det va inte så hon menade tror jag...

kexxet skrev 2008-01-10 09:54:01 följande:
    VANLIGA par??..Tycker nog att jag och min sambo är ganska vanliga även om vårat bröllop oxå kostar så mycket..Vi har ju vanliga jobb som alla andra, men vi sparar väldigt mycket..
  • kexxet

Jag tar inte åt, men det är ju inget konstigt att ett bröllop kostar 150 tusen..Det hade vart tråkigt å sitta å titta på ett lågbudget bröllop..Men men, man kan ju inte tillfredställa alla..

• Miss Blue

Nä precis (därav cit.tecken runt vanliga...)
    Vad jag menar är att det kunde varit mer intressant med ett par med LÄGRE budget också inte BARA två par med 150´-200´i budget,
    Lustigt att det är så känsligt med vissa saker....det vill till att man skriver tydligt annars missförstås det...
    Äntligen är det min tur skrev 2008-01-10 09:56:56 följande:

Ta inte åt dig så. Vi har också en budget på 150-200.000. Och anser oss som vanliga. Det va inte så hon menade tror jag...
  • Miss Blue

Åh vad nära det är att sätta igång en disskution om låg och hög budget - men det tänker jag inte göra (ORKAR inte)
    Alla har inte RÅD med 150´....men det är en helt annan historia - nu släpper jag det!!

kexxet skrev 2008-01-10 09:58:33 följande:
    Jag tar inte åt, men det är ju inget konstigt att ett bröllop kostar 150 tusen..Det hade vart tråkigt å sitta å titta på ett lågbudget bröllop..Men men, man kan ju inte tillfredställa alla..
  • Miss Blue

nu blir jag halshuggen trallalalalalalalalal

Håller med ÄVEN om vi har en ganska hög buget... Det är kul med variation tycker jag. Man kan ju få jättebra tips från olika håll...
    Det hade ju varit kul som jag skrev ovan o som du miss Blue skriver med BÅDE OCH!!!!

JA det ärsvårt att formulera sig så här i skrift...

Miss Blue skrev 2008-01-10 10:00:53 följande:

Nä precis (därav cit.tecken runt vanliga...)Vad jag menar är att det kunde varit mer intressant med ett par med LÄGRE budget också inte BARA två par med 150´-200´i budget, Lustigt att det är så känsligt med vissa saker....det vill till att man skriver tydligt annars missförstås det... Äntligen är det min tur skrev 2008-01-10 09:56:56 följande:

HAhahahaha... sånna diskutioner har ju varit fullt ös på. Fattar inte att folk orkar...
    Miss Blue skrev 2008-01-10 10:04:13 följande:

nu blir jag halshuggen trallalalalalalalalal
  • be happy

Varför är det tråkigt att titta på ett lågbudget? Och vad är lågbudget egentligen? Tror vi är måååånga här som inte lägger över 100 000 på bröllopet utan att känna att vårt bröllop är lågbudget!

kexxet skrev 2008-01-10 09:58:33 följande:
  • Miss Blue

just därför är det kul att retas lite - alltid nappar någon!
    Jag orkar inte bry mig -pengarna är väl inte det viktigaste. VILL man och KAN kosta på mer så ska man göra det!!! Men det viktigaste för mig är att vi älskar varandra och ska bli man & hustru!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAA
    får väl köpa lite trisslotter så jag oxå kan få ett 150´kronors he he

Svar på tråden ikväll tv4+