ikväll tv4+
IKVÄLL TV4+
Bröllopsbonanza
I tio avsnitt kommer vi att kunna frossa i allt som hör bröllop till. Bland planering, experter och nervositet följer vi två par i deras jakt på det perfekta bröllopet.
IKVÄLL TV4+
Bröllopsbonanza
I tio avsnitt kommer vi att kunna frossa i allt som hör bröllop till. Bland planering, experter och nervositet följer vi två par i deras jakt på det perfekta bröllopet.
Snacka om att BT är beroendeframkallande, man får inte mkt annat gjort. Men det är såååå kul!!!
Borde vi inte ha en ABTB-klubb? (Anonyma bröllopstorget beroende)
Se upp bara! Helt plötsligt kanske du får dras med en bröllopsbudget på 20 000 för att du måste stötta upp ditt företag med bröllopspengar!
Äntligen är det min tur skrev 2008-01-10 10:17:28 följande:
Nu var ju programmet tyvärr inte så handfast planeringsintriktat som jag (och de flesta andra verkar det som) hade hoppats, men bröllopskoordinatorn sa ju faktiskt att även budget kan bli jättefint (eller något sånt), så det hade ju varit kul om den tanken funnits med även när man valde paren. Det hade varit intressant att se hur man kan gå tillväga för att få ner kostnaderna, saker man kan göra själv osv. Vill man lägga 150-200k så ska man ju självklart göra det men min uppfattning är nog att medianen här på BT nog snarare ligger runt 50-80k.
HAhahahaha.... Ja kanske det.... Men jag får ju jobba kvällar helger mm Så jag tror det är lugnt... Hahahaha....
Signa mig på ABTB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Har funderat på det....
Det är inte klokt hur länge man är inloggad emellanåt....
be happy skrev 2008-01-10 10:28:47 följande:
JA de flest verkar liga där runt 50-80 tusen.
Som sagt kul med olika infallsvinklar.
JAG hade tyckt det va kul med ett 10 tuseno ett 100 tusen o kanske ett 500 tusen kronors. Så man hade haft lite olika... Det är ju kul att få drömma om o ha fri budget....
Du är nu offentligt medlem i ABTB-klubben...
Som första råd får du att inte krascha ditt förhållande genom att arbeta på kvällar och helger (och då få mindre tid med din blivande) för att du måste sitta här dagtid. *egen ångest inför att jobba i helgen*
Äntligen är det min tur skrev 2008-01-10 10:36:38 följande:
Miss Blue
Det är inte tid att fundera längre! Gå med i klubben idag, imorgon kanske det är försent.... (vet inte riktigt vad som händer om man överkonusumerar BT dock!?)
SIGN ME UP!
be happy skrev 2008-01-10 10:44:28 följande:
HAHAHAHHAHAHHAHAHHAHA!!!!!!!!
Tack.
Tyvärr är det försent. Helger är ju ett måste liksom för mig. Alla gifter sig ju på lördagar (jobbar som bröllopsfotograf). Det är ju en livsstil liksom = man jobbar jämt. Men så finns ju BT man kan hänga på mellanåt o planer på sitt eget bröllop.
Men stora frågan är juh... vag gör jag efter bröllopet e klart... Umgås med min familj eller??? Konstigt Ehhhh.... då blir det terapi som gäller..... hihihihi.
be happy skrev 2008-01-10 10:43:12 följande: