ikväll tv4+
IKVÄLL TV4+
Bröllopsbonanza
I tio avsnitt kommer vi att kunna frossa i allt som hör bröllop till. Bland planering, experter och nervositet följer vi två par i deras jakt på det perfekta bröllopet.
IKVÄLL TV4+
Bröllopsbonanza
I tio avsnitt kommer vi att kunna frossa i allt som hör bröllop till. Bland planering, experter och nervositet följer vi två par i deras jakt på det perfekta bröllopet.
Här tjejer kommer er räddare i nöden, jag länkar här till programmets hemsida på tv4 så kan ni säkert via den se avsnitten för varje gång de har visats på tv.
www.tv4.se/brollopsbonanza
får hoppas detta program inte bara visas i anytime, för det kostar tydligen, förtitten på programmet visas i alla fall gratis, har skickat ett mail till dem för att fråga hur det är, om inte annat märker jag det och det är inte kul att missa det just bara för att det inte man har den kanalen. Jävla boxer
Jag sitter bänkad också....
Bluebride; vi har boxer och kan se TV4+. Du kanske bara måste göra en kanalsökning?
Ska också absolut kolla tror inte jag kommer ha så mycket praktisk användning av det dock...såg på ett klipp på nätet hur bröllopskoordinatorn säger att "varje gäst kostar mellan 1000-2000:- att bjuda". Men för någon med större budget än oss finns säkert tips att få!
Ska vara roligt att se i underhållningssyfte!
Astriden skrev 2008-01-09 15:50:36 följande:
jag tittade också, vad tyckte ni alla?
Jag tyckte INTE det var så mycket att ha
Nja jag tycker det var sådär..lite väl feta budgetar på båda paren..hade vart kul med ett budget och ett lite lyxigare..å så lite kort program förstås ..Hoppas nästa vecka är bättre!