helene306 skrev 2008-03-28 22:20:25 följande:
Troll: Jag fick hem en felleverans från everyday som egentligen skulle till en Helene i Norge och den leveransen innehöll en hel del ögonskuggor, kan det vara det du är ute efter? Jag beställde annars gratiskittet med makeup och en extra concealer från everyday, men däri fanns inga ögonskuggor. Ögonskuggor kan du välja till på hhmineralcosmetics. Ang frakten, valde du det billigaste sättet att skicka? Tror det hette economy? Nufsan: Du har inte gjort fel! Läste på hhmineral... att det går att lägga på både torr och fuktad foundation, båda sätt är lika bra, det blev lite annorlunda med fukt och jag duttade detta under/runt ögonen för att dämpa mörka ringar. Jag tyckte det var väldigt smidigt. Sminket från everyday får klart godkänt! Den har hållt suveränt hela dagen och jag har aldrig känt mig fet i ansiktet. Me like!
Det fanns ett ännu dyrare alternativ, så 15 dollar var det biligaste alt. (det fanns bara två). Frågan är om jag ska dela upp best? Har inte valt fraktsättet så jag är inte klar med best.
Ursäkta mitt tjatande...