• grabbarna

ny tråd för budget runt 15-20 000:-

jag har förstått att jag inte är ensam om att vilja hålla den budgeten och nu när det börjar närma sig tänkte jag att vi skulle hjälpa varandra framöver...ska kolla genom nån gammal tråd och lägga ut lite av dom tipsen här senare också

• Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-
  • grabbarna

jag kollade och kom till kassan tre gånger innan jag vågade mig på att trycka på sänd
    The Bumblebee skrev 2008-03-28 13:54:31 följande:

grabbarna skrev 2008-03-28 13:52:33 följande:
    Tusen tack! Fattar jag hur jag ska beställa nu då tro... Ibland känner jag mig så blåst när det kommer till sån här Ska iaf försöka
  • Troll1

På everyday kunde man ju bara best gratisprover på foundations, rouge och concealer. Inga ögonskuggor... Jag fattar inget. Ngn som kan hjälpa mig?

• Nufsan

Ska penseln vara fuktig?? Då har jag haft på mig fel i sånt fall.

Ni får gärna hjälpa mig och beskriva mer

2 gr var mina burkar också, men de jag undrade över var den där andra sidan!

helene306 skrev 2008-03-28 11:11:26 följande:
    Nufsan: Från everyday kommer proverna i små, söta burkar aningens större än tummen, vad kan de vara, 2g?. Idag provade jag foundation, multi task concealer och 2 ögonskuggor från felleveransen och concealern blev jag väldigt nöjd med! Den täckte väldigt bra och smälte in i huden. Ögonskuggorna var fina de också. foundationen var rolig, provade först i pulverform och sedan duttade jag på bla under ögonen med blöt pensel. Så lättarbetat.Jag som sällan sminkar mig, men detta var riktigt kul! och till festen i morgon blir detta perfekt.Tänkte inte på att den svenska sidan levererar sitt i påsar så det var tur att jag beställde med 2 burkar i 2 storlekar.I morgon delar vi ut inbjudningskorten..... Jag blir bara mer och mer nervös men det positiva sen är att vi kan prata öppet om detta
  • Troll1

Hilfe! Har best. nu från everyday, men frakten var ju på 15 dollar någonting. Stämmer det? Jag trodde frakten var på 30-40 ?? Varför? har inte slutfört det pga att jag blev grymt osäker nu. Det blir ju ganska dyr frakt i så fall....

• Nienna
    Troll1 skrev 2008-03-28 15:51:23 följande:
    Hilfe! Har best. nu från everyday, men frakten var ju på 15 dollar någonting. Stämmer det? Jag trodde frakten var på 30-40?? Varför? har inte slutfört det pga att jag blev grymt osäker nu. Det blir ju ganska dyr frakt i så fall....
    Om du endast beställt provburkarna ska frakten bli på ca 5 dollar, har du lagt till mer så blir frakten högre.
  • Troll1

Oj, så stor skillnad?! jag köpte lite småburkar med ögonskuggor mm. Det fanns ju inga gratisprov-ögonskuggor i provsortimentet. Har de ändrat sidan/proverna?

• Nienna
    Troll1 skrev 2008-03-28 16:00:23 följande:
    Oj, så stor skillnad?! jag köpte lite småburkar med ögonskuggor mm. Det fanns ju inga gratisprov-ögonskuggor i provsortimentet. Har de ändrat sidan/proverna?
    Det var inga ögonskuggor med i provpaketet när jag beställde i början av månaden.
  • Troll1

Ok, då har de nog ändrat. Nufsan mfl fick ju hem skuggor eller är jag helt ute o cyklar?
    Ska man hellre best två ggr då? Vikten skiljer ju inte så mkt. Små miniburkar mm väger ju nästan inget. Jag tyckte bara det blev så himla stor skillnad.

• Nufsan

Jag betalade 7,5 dollar i frakt.

Jag köpte 2 penslar och sen köpte jag en ögonskugga till, det andra fem burkarna ingick ju i sample kittet.

132 kr totalt gick allt på!

Däremot på den andra länken som ngn visade där fick man beställa max 4 ögonskuggor och sen 6 andra produkter!

Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-