• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • FruTez

AB: Det är svårt... hihi! Jag har ett riktigt internt krig med mig själv just nu...

Linum: Du är mailad!

• Ab fab

jag hoppas den sidan kag håller på vinner inbördeskriget. En personlig coach eller en självförtroende kurs

• FruTez

AB: Ja, en självförtroendekurs kanske skulle fixa jobbet... kanske ska köpa mig en bok? Hihi!

• FruTez

*dumma BT som krånglar jämt nuförtiden*

Snart dax att pysa hemåt! P & K från T!

• Carma07

Godkväll

Det stämmer att jag tyvärr kommer utan maken. Jag kommer också att köra, men har än så länge ingen koll på vart jag ska. Får kolla upp det under veckan. De som åker med mig får ev stå ut med att kanske gå en bit om det inte finns parkeringar på nära håll. Jag är absolut värdelös på att fickparkera och ger mig inte gärna på det med vår bil utan letar upp närmsta parkering.

Frujj: Vi är många nu som kommer utan maken, så du behöver inte känna dig ensam om din man inte kan komma med.

Hmmm, har glömt vad jag skulle skriva. Får läsa tillbaka först och se om jag kommer på det.

• Addiz

Abbe: kommer Bauti med och dukar? Isf räknar jag till 6, annars 5. Jag mailar er instruktioner imorgon iaf!

Sov gott alla fruar! =)

• FruTez

Morsning tjejer!

Carma: Kan vi tränga oss in i din bil och åka med dig från festlokalen in till vigselplatsen då? Om vi inte blir fler som ska duka...

Addiz: Jag har inte hört något om att Bauti ska vara med och duka, nån annan kanske? Om jag inte minns helt galet så var hon väl bortrest när du frågade om dukningen och hon har väl inte kommit hem än för att kunna svara? Hihi! Som hon brukar säga: *blubb* *blubb*

• Ab fab

Mornings- är vi fem kan vi väl åka tillsammans. Kommer bauti med kör hon säkert annars är det inga problem för mig att åka spårvagn eller taxi till slottskogen

Carma- hämtar du mig vid 1230 på lördag?

Addiz- ser fram emot instruktionerna Förresten- när skall ni till rådhuset?

• Carma07

Godmorgon

Blir vi fem är det inga problem att få plats i bilen.

Ab: 1230 på lördag blir bra.

Tezz: Jag drömde om dig inatt och vet nu din framtid. Jag drömde att du hade skrivit en bok. Den innehöll lite olika saker från ditt liv ungefär som din blogg. Bl a en dagbok om hur bygget med huset gick framåt, där din man hade sagt att han tyckte det var dags för er två att börja bygga muskler för de var bra att ha när man skulle "bygga" barn sedan och massor av sidor med noter som jag antog var låtarna från ert bröllop. En blogg i bokform alltså. Du har ju redan börjat, det är bara att fortsätta. *fniss* Tyvärr ringde klockan och jag hann inte bläddra mer i den.

• Ab fab

Vilka drömmar du har Carma. Kan du se in i min framtid också

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...