• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Nibla

Jag skickar ett mail till allesammans hemifrån sen, så blir det lättare att se vilka som är intresserade och vilka datum man kan.

Vore ju bra att boka så snart som möjligt då det är begränsat med platser....

• FruTez

Fast Carma kanske vill ha korv? *retas lite*

• FruTez

Nibla är du på jobbet? Hur går det, har du kommit in i allt?

• Ab fab

Inte skall det vara klurigt att få ihop en badkväll. Det är ju bara trevligt. jag gillar inte heller öl men när jag har vit på tidigare damkvällar har inte temat tagit över kvällen om man säger så

• Nibla

Tez,
    Japp är på jobbet. Har väldigt lugnt just nu, det är därför jag är här inne hos er!

Fast jag ska iväg på möte nu mellan 15-17 så jag lämnar er snart.

Ska till Le Pain Francais ikväll och träffa en kompis och berätta om bullen. Hon är världens partytjej och barn finns inte på hennes karta....får se hennes reaktioner. Hon kommer säkert tycka synd om mig! Hahhah, så olika det kan vara..

• FruTez

Ab: Jag menar bara att om det går att få ihop nån dag utan tex. öl, så blir det bra! Det är inte så noga... Ja,ja... det löser sig säkert! Får se vad Nibla knåpat ihop!

Oj, jag har också en sån kompis, jag kallar henne för den eviga singeln! *skratt*

• Carma07

Läser mer noga ang Damernas afton när jag kommer hem.

Tezz: Ingen korv utan mos.

Har precis varit hos bull-läkaren och JAG GRÅTER!!! Den lilla kanelbullen jäser på bra. H*n låg och snurra och sprattlade och viftade för fullt. Jag grät när jag ringde maken och berättade med ett stort, stort leende.

• Nides

Carma: Ohhhhhhhhhhh va roooooooligt... vilken vecka är du i nu då?? Får man fråga sånt?

• Ab fab

ÅHHHH Carma- va glad jag blir. Vinkade korven till Mosmonstret

• Carma07

Nides: Jag är i v. 11 nu. Fortfarande kan saker hända, men risken är åtminstone mycket mindre nu.

Ab: Det såg ut som en liten vink. Det kanske blir en mosklump som kommer ut. Alldeles vit och degig.

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...