• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • FruTez

Morsning!

Ingen som blåste bort?

Här låter det som ett tåg passerar tätt intill huset när det kommer en stark vind. Kikade på gp.se och det verkar som att det blev en ganska snäll storm tillslut, skönt!

AB: Har ni fortf. el och värme och inga nedfallna träd?

• Ab fab

japp el o bergvärme funkar. här känns det lugnt- träden rör sig knappt

• Carma07

Ab: Kör vi som planerat idag? Så illa stormar det inte tycker jag och dessutom ska väl det värsta vara över nu.

• FruTez

Ab: Då dyker vi upp hos dig vid 15.00?

• Ab fab

Ni är så välkomna. Vi är redo för invasion

• Ab fab

Hej snyggingar
    Hoppas ni är peppade inför jobbsökning. Det var himla trevligt att träffa er alla igår. Även Pia, som inte känner er så bra, var väldans nöjd och inspirerad. En flaska skumpa för varje nytt jobb tycker jag vi skall dela på

Hur mår mosmonstret Carma

Idag blir det lugnt. Frostar av frys, ringer lite o sen blir det yoga vid fyratiden

NIbla: nyfiken... hur gick det igår????

Veckan blir rätt ok. Två dagar på kontoret o sen tre dagar i Bayern. Rätt coolt hotell faktiskt. www.bad-reichenhall.steigenberger.com/aw/Hotels/Steigenberger_Axelmannstein/~ibj/Englisch/

Hem inte allt för sent på fredagen o direkt på party. O sen lördag... wiiii va kul med bröllop.

Addiz- glöm inte att fråga om du behöver hjälp

• Carma07

Äntligen kunde jag komma in på BT.

Tack Ab och R för att ni tog er tid med oss igår. Kändes nyttigt att få diskutera lite runt det hela.

Ab: Det här mosmonstret fick åka vägen om korvmojen igår när vi åkte hem från er. Vi hade inga plånböcker med oss så lillebror fick köpa en halv special till mig. I gengäld fick han hänga med hem och äta den maten som jag inte klarade av att få i mig. Sen sov jag gott i soffan.

Nibla: Också nyfiken.

Idag känner jag mig pigg och har börjat det stora mastodantjobbet att fixa med alla våra pärmar. Det senaste året har jag inte varit så duktig på att sätta in papprena i pärmarna så det har blivit en stor hög att rensa. Mest för att jag vill rensa i pärmarna innan jag sätter in mer och planera om dem lite. Så istället för en stor hög har jag nu massor av små.

• Nibla

Hej på er!

Det var nervöst igår...Vi kom dit vid 12-tiden men mormor och morfar skulle komma först vid 15-tiden och fika så vi väntade och berätta tills alla var samlade. Pappa fattade inte först och utbrast efter en stund -Va är du gravid??? och rusade runt bordet och kramade mig. Hihih! Sen berättade brorsan att de också skulle få en liten, och då utbröt allmänt jubel.

Idag har vi promenerat 5 km i Härskogen med mamma och pappa. Jag och mamma pratade bebisar och förlossning hela rundan. Sen avslutade vi med kaffe och smörgås nere vid sjön. Mysigt!

Jag har fått för mig att köra hemma-spa här idag. Är frusen och tänkte hoppa in i ducshen. Efteråt tänkte jag bada fotbad, måla naglarna, lägga ansiktsmask osv. Problemet är bara att jag har ingen god lotion, mask eller handkräm.....Finns Body Shop i Allum???

Kram N

• Addiz

Hej tjejer!

Jag undrar om det är nån som har tid/lust att läsa igenom ett tal som jag tänkte hålla till L? (Om mina nerver klarar det )

Lycka till med jobbsökandet nu!

• Nibla

Addiz,
    Jag läser gärna! Skicka till min hem-mail.

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...