• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Frujj

Nån som ska gå på Lena& Orup förresten?

Vi ska gå 2 feb

• Nides

Frujj: Vi såg de förra året i Stklm. Det var riktigt bra faktiskt!

• Frujj

På tal om intervjuer.. jag var ju på intervju för ett annat jobb i början på augusti, då lovade de besked "inom vanligt tid" alltså typ max 2 v. (vilket jag iofs tycker är länge..) men jag har inte fått svar ÄN!!! Då var jag ändå där på intervju, då brukar de ju åtminstonde ringa och säga. Jag vet att det är en tjej som börjat på den tjänsten.. men att få besked att tjänsten är tillsatt 6 mån efter intervjun... tycker det säger en del om arbetsgivaren... tyvärr!

• Nides

Tränade på Kristinedahl när jag bodde i K-dala faktiskt.
    Gillar inte att simma.... det blir så mekigt... man måste tvätta håret varje dag.

ANgående CV.dagen... jag tror att jag har lite matrial liggande någonstans som jag kan maila ER.

• Frujj

Nä nu ska jag ta o göra lite mer nytta.. åka o kolla min mail på jobbet o få lite saker gjort! Ha en bra dag så hörs vi och förhoppningsvis ses imorgon!

Kram till er alla!

• FruTez

Nides: Ja, om du simmar varje dag måste du ju tvätta håret! Hihi! Hur har du tänkt, ska du träna på ggym varje dag utom söndag?

• Nides

TEzz: Jag gillar inte att gymma.
    Jag ska renskriva mitt schema så kan jag maila dig så du kansek blir lite insprerad!!

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...