• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • FruTez

Frujj: Förresten, jobbar du hemmifrån idag med?

• Frujj

Tezz: Ingen fara jag har en del matgrejor själv... inte kött.. stenfrukter.. bla bla
    Japp jobbar hemma en stund idag, ska strax iväg. Ska bara ta lunch-paus.

• Frujj

men svamp i en typ gryta går bra?? Men inte färska champ o tomater i en sallad?

• Frujj

Förresten, hur mår våra bullbagerskor?

• FruTez

Frujj: Om jag är bortbjuden på middag och värden bjuder på tex. köttbit med en champijonsås, så brukar jag peta bort så mycket det går, men resten äter jag. Så om det inte är en gryta med väldigt mycket svamp så är det okey. Inte kul att behöva plocka bort halva innehållet! Hahaha! Är det tex. färska champijoner i en sallad, så är det ju jättelätt att bara plocka bort, likadant med tomater, men om det tex. är en tomatsallad, så blir det ju liksom inget kvar när jag plockat klart.. hehe!

Ja, jag undrar också hur det går med alla våra bullbagerskor! *nyfiken*

• FruTez

Frujj: usch! Läste om det där på Kinesiska Muren!! *bläääää* Äckligt!!!

• Nides

Är det bara jag som har jätte tråkigt på jobbet idag. HAr inte mycket att göra så jag surfar nätet på ingenting!

• Ab fab

Jag har inte tråkigt o rätt lagom tt göra men arg på R. jag skall fundera på om jag skall prata med honom mer idag.

• Ab fab

japp, det vet han. men inte att jag är så sur som jag är nu *s*

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...