• Miss Blue

Placeringskort? Hur gör ni/har ni gjort???

Behöver lite tips på hur man kan göra snygga placeringskort!
    (som inte kostar skjortan)

• Svar på tråden Placeringskort? Hur gör ni/har ni gjort???
  • liscar

Det är fiberduk som jag inhandlade på biltema, billigt och mycket snyggt.

• _elin_

kolla i mitt galleri, jagh ar gjort egna hjärtan av gips som jag har satt hemma gjorda korti som är samma färg som de andra trycksakerna

• DanKat
    _elin_ skrev 2008-02-12 17:37:27 följande:
    kolla i mitt galleri, jagh ar gjort egna hjärtan av gips som jag har satt hemma gjorda korti som är samma färg som de andra trycksakerna
    Hmm, tror du måste ändra inställningarna så att andra kan se ditt galleri... Eller ä d ja som ä oteknisk..?
  • Helena Johansson

stinakina! Tycker att det låter som en jättebra idé med dina placeringskort. Har också brunt i vårt tema så håll mig/oss gärna uppdaterade med ev bild i galleriet när de börjar ta form

• Kärlek ger näring åt själen

Jag kommer att köpa färdigutskurna (blåa) på Åhlens Det var där jag köpte mitt blåa papper till inbjudan med. Där tog de 1,5 eller 2 kr (kommer ej ihåg) För 1 så det var inte så farligt dyrt. Plus att de hade i flera olika färger. De hade även dubbla och enkla

• Miss Blue

Någon mer som har några förslag??

• Aleta

Iiskar: Vet du om det går att färga sådan fiberduk?

• lillP

jag gillar idén men placeringskort gjorda i choklad (stötte på det på www.chokladhuset.com). Det borde ju inte vara så svårt att göra själv? Smälta lite, hälla lite... kruxet är kanske texten. Men är man pysslig så fixar man kanske det också.

• Miss Blue

Då vill det till att det inte är för varmt så det smälter....
    vi ska gifta oss i augusti så det kan nog vara lite vanskligt då!

Svar på tråden Placeringskort? Hur gör ni/har ni gjort???