• Telema­rkgrrl
    Äldre 13 Jan 17:11
    135436 visningar
    1283 svar
    1283
    135436

Nu har jag gjort det igen..... del 7

Pfffff, när vi pratade med Com Hem så sa någon finnig nisse där, efter att ha hummat i en kvart och pratat med sin chef, att, som av en slump, så hade dom börjat utföra nätverkstester som kunde medföra vissa störningar JUST PRECIS SAMTIDIGT som vi fick vårt nya modem.

• Telema­rkgrrl
    Äldre 13 Jan 17:13

Nu ska jag tillbaka till min Marianne Fredriksson (min första MF någonsin ). Bye bye så länge!

• Telema­rkgrrl
    Äldre 13 Jan 17:13

(Hmmmm, BTs uppfattning om vad initialerna MF står för passade ju inte så bra in i sammanhanget.....)

• Telema­rkgrrl
    Äldre 13 Jan 17:15

Vi var tvungna att byta för att vi bytte hastighet och abonnemang. (Vilket man inte fattar att vi skulle behöva byta modem för?!)

Jag läser Ondskans leende. Helt okej efter första 40 sidorna iaf.

• Telema­rkgrrl
    Äldre 14 Jan 11:21

Heja Zozo, släng upp idiotkunden på bordet och släpp inte ut dina kollegor förrän dom har lovat att ni gemensamt ska hjälpas åt med honom! *pom-pa-pom*

• Telema­rkgrrl
    Äldre 14 Jan 11:22

Vad bra Vickan, med dejt i hålan!!

• Telema­rkgrrl
    Äldre 16 Jan 17:18

Hej hej och välkommen hem Vickan!

Jag har inte läst boken men känner mig som en idag (som en bitterfitta alltså, inte som en bok)!

Har jobbat som en liten romersk slav den här veckan men nu är det dags att njuta av onsdagskvällen. Maken är borta så jag tänker njuta av en Jane Austen-film, lite popcorn istället för middag och kanske kanske är jag så busig att jag STRUNTAR i tvättiden ikväll!

• Telema­rkgrrl
    Äldre 16 Jan 19:32

Zozo, men guuuuud vad roligt!!! Vår andra trådbebis!

Men jag förstår om du blir knäsvag, det måste vara jädrigt läskigt och omtumlande.

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!!

• Telema­rkgrrl
    Äldre 16 Jan 19:36

Vad sa maken, var han med?

• Telema­rkgrrl
    Äldre 16 Jan 19:39
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7