24 Maj 2008
Hej! Är det några här som planerar bröllop den 24e maj 2008? Skulle vara intresant att höra hur långt ni kommit i planeringen!
Hej! Är det några här som planerar bröllop den 24e maj 2008? Skulle vara intresant att höra hur långt ni kommit i planeringen!
Här går det fint. Håller också på med ibjudningskorten och hemsidan Känns som att tiden går riktigt fort nu. Det börjar pirra lite i magen. Härligt, härligt
Hej allesammans! Har inte hunnit läsa alla era inlägg ännu.
Vi gifter oss iallafall också den 24maj 2008. Har ingen koll på planeringen sitter med den just nu men det får jag nog ta i helgen. Det som oroar mig är nog när man bör ha beställt blommor till sitt bröllop. Det har jag ingen koll på.
Tänkte passa på att visa vår bröllopshemsida, där finns allt, inbjudan, beskrivningen osv. Kom gärna med kommentarer om ni vill, hade varit kul att veta vad ni tycker. Sambon har gjort den, givetvis med mitt projektledande :) Några vanliga inbjudningkort har vi inte skickat. Vi skickade istället ett injudningsmail och låter hemsidan prata för sig själv. Två specialkort kommer det dock att bli, två damer som inte använder datorer.
Det var allt från mig hoppas ni har det bra i ert planerande. Och kom gärna med tips m.m.
Kram Fae
Ups, glömde skriva in hemsidan :D
www.randomdice.com/fridaochpeter/
Hej, Hur går det för er, hur långt har ni kommit på "listan att göra"?
Inte tillräckligt långt känns det som. Man vet i alla fall vad man ska göra alla helger resten av våren...
I helgen ska vi beställa ringar, gå till duka eller liknande butik och spana in saker till önskelistan, samt förhoppningsvis titta på kläder till brudgummen.
Halloj, en till 24:e majare :)
Vi har kommit så långt att jag inte vet vad jag ska planera just nu... Trist... Finns säkert en massa småsaker men jag kommer inte på nåt, tips någon?
starbelle, du kan få komma hit och hjälpa mig
Hihi, ja jag har också uppbokat varje helg nu
I helgen ska jag sitta lite och klura på festprogram, ska ni ha sådana och vad ska ni i så fall ha i dem?
Ja, festprogrammen står väl närmast på tur nu! Det blir nog gästpresentation, menyn och kanske ett par allsånger...? Har man det på bröllop tro? Vad kan man annars ha? Nån som har tips?
Klurar just nu på festprogrammen.. Ganska kul att pyssla ändå