24 Maj 2008
Hej! Är det några här som planerar bröllop den 24e maj 2008? Skulle vara intresant att höra hur långt ni kommit i planeringen!
Hej! Är det några här som planerar bröllop den 24e maj 2008? Skulle vara intresant att höra hur långt ni kommit i planeringen!
Oj vad roligt att vi börjar bli ett par stycken. Tycker ändå ni kommit en bit på vägen. Vi håller just nu på med inbjudning och gästlista. Hur går det för er?
Hallå här,
vi ska ju också gifta oss den 24 maj.
Hakarps kyrka. Någon annan här som ska gifta sig där den dagen?
Vi har ju bokat kyrka,
lokal, inbjudningskorten klara, fixat serveringstjej,
bestämt vad vi ska ha för mat.
Tiden rusar iväg. men än är det lugnt.
ha det bra
Bea
Hej!
Jag är oxå en 24 majare!
Engelbrektskyrkan i stockholm blir det.
Jag har fixat:
Bokat festlokal
Bokat kyrka
Bokat frisör
Inbjudan
Och sist men inte minst.... Köpt klänning!
Lugn allesammans, vi hinner nog!
Jag gifter mig oxå 24...vad kul...är redan nervös!
Vi har bokat kyrka o lokal, håller på med inbjudningskorten, köpte klänning i helgen, m2b bokade hyrkläder igår...nu e det på G! Nästa etapp blir imorgon då min syrra (tärnan) och jag ska kolla på smink och hår.
När skickar ni era inbjudningskort? Och vilket osa datum har ni?
Våran lokal har utedansbana där vi tänkte dansa brudvals och ha "disco"....vad tror ni om vädret? Brukar man inte kunna vara ute ganska sent i slutet på maj utan att förfrysa?
Sam3: Är det första barnet? Har bebis kommit än? Hoppas allt är bra...
Majjsan74: Vilken tid ska ni gifta er?? Har också bokat Engelbrekt den 24 maj men har även bokat en annan kyrka då jag tycker de varit så otrevliga när jag ringt till dem.
Nej, va tråkigt att du blev otrevligt bemött! Vi har nog pratat med olika, hon som jag pratade med var supergullig! Hoppas resten också är det, hmm det visar sig...
Vi har bokat klockan 16, ni då?
För jag får inte gå in med pappa, bara levande musik, helst varken rosblad eller ris utanför kyrkan. Har du hört något av detta??
Tycker kyrkan är så otroligt vacker.
Jag tror också att vi hinner allihopa, och står det still får vi vända oss hit för idéer och förslag
Hur långt tror ni att blommningen (blommor, träd) har kommit den 24:e maj (och vart bor ni)?