24 Maj 2008
Hej! Är det några här som planerar bröllop den 24e maj 2008? Skulle vara intresant att höra hur långt ni kommit i planeringen!
Hej! Är det några här som planerar bröllop den 24e maj 2008? Skulle vara intresant att höra hur långt ni kommit i planeringen!
Brud -08
Aha, jo, jag tror att det stod nått sådant på "bokningsbekräftelsen" de skickade. Tråkigt att det ställer till det för dina planer. Själv så tänkte jag ha livemusik och gå in tillsammans med min m2b ändå, så det drabbar inte mig personligen.
Jag tycker också att Engelbrektskyrkan är jättevacker!
Vilken tid skulle du gifta dig?
Sam3. Ååhh så spännande! Lycka till när det är dags för bebbe att ge sig till känna...
Vi försöker oxå hålla nere kostnaderna, vi måste byta panel på huset!!
Här är en till som gifter sig 24 maj!
Vi har:
*bokat lokal
*bokat kyrka+präst
*mat+catering
*skickat ut inbjudningarna
*kläder är klara
*solist i kyrkan
*band
*fotograf
*färgtema
*frisör
*sminkning
Känns som om vi har rätt bra koll. :)
Vi har nu (i princip) satt gästlistan, och eftersom jag redan pysslat fram ett prov-inbjudningskort så ska jag se till denna vecka att köpa material till samtliga 40 korten som ska göras. Sen är det pyssla pyssla många kvällar framöver. Just det, måste formulera själva inbjudningstexten också. Det är lätt att man snöar in på pappersfärger och små blommor och glömmer det viktigaste.
Vi har bokat tidigt, vid två men vår lokal stänger vid halv två.
Hej alla 24 majare!
Hur går det för er?
Själv har jag prickat av en hel del saker, MEN det har även dykt upp nya saker jag inte tänkt på förut...
Och varför blir allt dyrare än jag tänkt?
Vi gifter oxå den 24 maj...
Ojoj, vad tiden rinner på.. Ska idag ut och hitta sista pappret till inbjudningarna och dessa ska göras i helgen. Jag hoppas verkligen att allt kommer att gå bra.
Fick se en prototyp på den krona jag ska ha i helgen.. då börjar det pirra i magen.. Vi är ju snart i maj.
Hur går det för er andra??