• Svar på tråden Ume-brudar 2008
  • Munchkin

Hur klantig får amn bli då? Söte på umeå brudar 2008 och bara den låsta tråden kom upp så jag startade en ny...och efter det hittade jag den här...oj oj *S*

I vilket fall som så gifter vi oss i strömbäcks kyrka den 5/7 och festen ska vi ha i stöcke bygdegård.
    Sambon friade på nyårsafton så jag har inte så lång tid på mig att planera..känns som jag ligger lite efter

• Skottdag07

Hej allihop!

Med lite drygt en månad kvar till vårt bröllop har vi nu fått hem min klänning som jag beställde på nätet. Den sitter jättebra och nu ska jag "bara" hitta en underkjol ockås. Vet ngn var man köper/hyr en sådan i umeå?

Har även skickat våra inbjudningar och påbörjat dekorerandet av festprogram och placeringskort.

Längtar tills nästa lön, behöver pengar...
    //Elin

• tomtebobrud

Ingen som har nummret till Änglalikt??
    Vill inte på högtidskläder.

• Snart fru Nilsson

Ok nu har jag kikat lite och det är bröllopsmässa på Scandic hotel Plaza den 26 Januari mellan 10-15. Vet en som ska dit och det är jag tänkte att ni andra som inte varit på någon tidigare ville veta det. Blir min första gång, CU!

• Munchkin

Det är visst en helt annan arrangör på denna bröllopsmässan än på de som varit på norrlandsoperan, och det kan ju inte bli sömre än de somvarit där.
    Tydligen ska det vara rätt många utställare denna gång, plus ett helt annat upplägg på modeshowen osv, kan nog bli kul :)

• bummel

Jag vill absolut också gå på mässan! Jag har heller aldrig varit på bröllopsmässa. Är det någon som vet mer.. vad kostar det. Behöver man köpa biljett innan?

Nu har jag gjort ett första utkast på våra inbjudningskort. Känns bra faktiskt. Nu ska man bara göra nästan 40 likadana kort.. :-s Bild finns i mitt galleri strax!

• Munchkin

Mässan kostar 50:- om man bara vill gå på mässan, vill man gå på vip kväll på schlagerklubben kostar det 195:- Vet inte om man måste köpa biljet före, men om man vill så kan man typ *S*

På Schalgerklubben ska visst olika solister osv visa upp sig och ge smakprover på vad de kan om man skulle vilja hyra nån form av livemusik till bröllopet, det tycker jag verkar jättebra. Man vill ju höra lite av de som ska spela innan den stora dagen :)

• Snart fru Nilsson

Jo det ska visst vara musik och mat på kvällen

• Snart fru Nilsson

Har ordnat inbjudningskorten nu, finns att se i mitt album. Vi kommer att skicka iväg dom om två månader, eftersom det är under semestern och en fredag gäller det att vara ute i god tid så folk kan boka in det.

• butterfly0725

någon som tänker gå till schlagerklubben på kvällen och lyssna?

Svar på tråden Ume-brudar 2008