Ume-brudar 2008
Hej!
Nu har de stängt den gamla tråden, så jag öppnar en ny.
Adressen till gamla är: www.brollopstorget.se/Forum-5-60/m2502719.html
Hej!
Nu har de stängt den gamla tråden, så jag öppnar en ny.
Adressen till gamla är: www.brollopstorget.se/Forum-5-60/m2502719.html
Scandic Plaza har en bröllopssvit som verkar populär. Den allra lyxigaste verkar Avenyn ha men den är snordyr. Vi har bokat svit på Stora Hotellet, jättemysiga sviter med olika utseenden men utan jacuzzi (däremot badkar :)) eftersom vi känner att vi ändå inte kommer hinna spendera så många timmar där så känns det onödigt att betala 4000.
icra - Vi känner likadant som du. Det är ju trots allt inte många timmar man ska spendera där. Vi vill stanna på festen så länge så möjligt nu när vi har ordnat en sån fest för alla. Så det känns onödigt att lägga ut allt för mycket pengar.
Vad kostar det för er på stora hotellet?
snart fru nilsson: egentligen ville jag ha en fest och redan bokade en lokal. men sedan erkännde min sambo att han inte vill ha en stor fest, just eftersom att han är inte sådan som har ett stor behov av den... då kom vi överens att vi har bara mottagning tillsammans med vänner mellan 16-18 hos sambos föräldrarhem och sedan vid 20 tiden går vi + vår närmaste familj till stan och äta på rex eller viktor. det är också min sambos bröllop och jag vill inte tvinga honom att göra ngnting som han inte känner sig för att göra....jag måste också erkänna att det är härligt att inte behöva planera så mycket, jämfört om vi hade en fest som först planerat...
Ja, det stämmer även om jag har för mig att det numera är 1800 men nåt sånt är det! Undrar om vi har samma rum då Thildra
vi var upp en sväng till ume i helgen skulle gå till atalje A-K samt högtidskläder....men till min stora besvikelse så hade dom lördagsstängt!! så det blev inget
i lilla övik så är det öppet