• Jenniecarlsson

Vigsel på Gotland?

Någon annan här som planerar att gifta sig på Gotland i sommar och som bor på fastlandet? Vi gifter oss i Stenkumla kyrka den 26 juli 2008. Vore kul att utbyta tips och ideer=)

• Svar på tråden Vigsel på Gotland?
  • PennyJenny

Jennie>>Ni har fått tag på en riktigt bra fotograf. Vi hade samma och vi var verkligen såååå nöjda med honom och bilderna han levererade sedan.

• Gotland08

Vad kul PennyJenny! Vi har också bokat honom. Ska bli spännande att se hur bröllopsvinterbilder blir i Visby

• PennyJenny

Gotland08>>>Jo, men fick inte du se lite bilder som jag skickade via mail?

• augustibrud08

Vi funderar på ett mysigt och fint ställe att drick lite champange efter vigseln. Har tankar på Botaniska för det är ju väldigt fint eller nere vid havet, strandpromenaden. Någon med fler förslag?

• Gotland08

pennyjenny Tyckte jag kände igen ditt nick!

• PennyJenny

Menar du med alla gästerna eller bara ni två?

• PennyJenny

Ja, det sista var riktat till augustibrud08

• augustibrud08

Jag menar med alla gästerna.

• MarryMeBerry 08

Ska nån ha tält att ha festen i? Vet ni nåt om priser och sånt? Dom enda jag hittat på Gotland med tält är Halldings, finns det fler? Sen undrar jag om ni har tips på hur man gör tält mysiga? Jag tycker dom är så ocharmiga och fula men vi måste ha sånt ändå. *suck*
    Jag hörde ochså nåt om billig buss på Gotland? Vilka var de igen nu då?
    Det är såååå mycket att fixa så man blir tokig! Ni brudar på Gotland: köper ni klänning eller syr ni själva och om ni köper köper ni den på ön eller nånannanstans?
    Det enda vi har fixat hitills är kyrka och präst och fotograf! Bara resten kvar då! *ler*
    hur ser er planering ut?

• Jenniecarlsson

Jag köper min klänning här hemma (sockholm) men min blivande köper sina kläder på Julia Hultgren på Adelsgatan. Där har dom en del brudklänningar till försäljning oxå.

Svar på tråden Vigsel på Gotland?