• lottis84

Maj 2008 fortsättning

Jag såg ingen annan som hade hunnit starta upp vår tråd igen, så jag gör det... Jag hoppas ni hänger på! Vill ju fortsätta att ha våra trevliga stunder och höra hur det går för er.

• Svar på tråden Maj 2008 fortsättning
  • FruFA

Vi har bokat resan via Ving Flex, vi blir borta 14 dagar, och vi betalar c:a 50´ totalt för resan.

• Brud-08

Vi har bokat en karibien kryssning men tyvärr blev inte den direkt efter bröllopet eftersom det då skulle bli det dubbla priset, så nu funderar vi på att ta en kort weekend någonstans direkt efter, har inte riktigt bestämt oss ännu..

• Mica o Krille

Oj, smekmånad. Ja.. Den blir inte av, eller ja, vi tänkte kanske åka en weekend till NewYork kanske. Eller så är det Rom, men det blir bara så om vi kan få ihop ca 15.000 extra! Minst!

• MJ 2008

Vi var på kryssning nu i december. :) Vilket rederi åker ni med & vilken rutt?

Brud-08 skrev 2007-12-30 18:12:23 följande:

Vi har bokat en karibien kryssning men tyvärr blev inte den direkt efter bröllopet eftersom det då skulle bli det dubbla priset, så nu funderar vi på att ta en kort weekend någonstans direkt efter, har inte riktigt bestämt oss ännu..
  • jessie77

Hej!
    Var länge sedan jag skrev något här men jag tänkte jag skulle skriva ett inlägg nu när det känns som bröllopet kommer allt närmare :)

I förra veckan köpte jag min brudklänning, veckan innan beställde jag ett par skor på internet som kom hem och satt perfekt. Min blivande man och jag har varit och kollat på ring, Bokningsavgiften för festlokalen är betald, har hittat cateringföretag, inbjudningskorten är på gång och jag håller just nu på för fullt att kolla efter brudnäbbsklänningar till mina två små döttrar.

Det är så långt jag kommit sedan sist :)

Gifter oss 10 maj!!!

• Mica o Krille

Hallå, kollar runt på catering, nån som hittat en billig i sthlm?

• Offis

Nu har vi också bokat resa. Vi far iväg till Maldiverna och ön Kuredu. Vi har bokat via www.indcen.com och fått ett kanonpris! Vi betalar 35000:- för 14 dagar inklusive halvpension (frukost och middag) och boende i en beach bungalow.
    Kolla bara på ön, visst är det som paradiset! www.kuredu.com

Vi resonerade också så att det är nu eller aldrig som man kommer att kunna åka så här långt, så vi vill verkjligen satsa på resan! Lite tur har vi också, eftersom vi under 2004 vann 15000:- i resecheckar genom att vinna en korsordstävling(!) Dock var dessa bundna till Ticket, så vi har nu sålt dem för ett billigare pris, men det ger ju ändå en hel del pengar.

Nä nu ska vi åka iväg till Sthlm på nyårsfirande!
    Gott Nytt År på er allihop!!

• FruFA

Vad kul att ni bokat resa! Älskar att resa!!
    Det är samma ö som vi skall till !
    Visst ser det underbart ut?!!
    Verkar sååå mysigt & romantiskt...!

Vilket flygbolag åker ni med? Vilket datum? Vi kanske ses där?
    Vi åker med Qatar Airways från Arlanda den 12 maj...

Offis skrev 2007-12-31 16:10:07 följande:
    Nu har vi också bokat resa. Vi far iväg till Maldiverna och ön Kuredu. Vi har bokat via www.indcen.com och fått ett kanonpris! Vi betalar 35000:- för 14 dagar inklusive halvpension (frukost och middag) och boende i en beach bungalow.Kolla bara på ön, visst är det som paradiset! www.kuredu.comVi resonerade också så att det är nu eller aldrig som man kommer att kunna åka så här långt, så vi vill verkjligen satsa på resan! Lite tur har vi också, eftersom vi under 2004 vann 15000:- i resecheckar genom att vinna en korsordstävling(!) Dock var dessa bundna till Ticket, så vi har nu sålt dem för ett billigare pris, men det ger ju ändå en hel del pengar.Nä nu ska vi åka iväg till Sthlm på nyårsfirande! Gott Nytt År på er allihop!!
  • FruFA

***** GOTT NYTT ÅR alla blivande majbrudar *****

Tänk att det snart är vårat bröllopsår 2008 !

• lottis84

Gott Nytt År!
    Nu e det äntligen 2008, det e väl nu allt börjar eller?
    Vi fick en "nyårspresent" av våra föräldrar, de kommer stå för bilen som vi kommer kunna åka runt i på bröllopsdagen. Vi hade egentligen tänkt använda vår egen, men nu ska vi börja leta efter något mycket bättre alternativ

Någon som känner till någon bra "biluthyrning" i Göteborgsområdet?

Svar på tråden Maj 2008 fortsättning